- Playboy Reklama kosmetyków Playboy z rozbieranymi selfie zachęcała młodzież i dzieci do sextingu (wideo)
Coty Polska internetową kampanią kosmetyków Playboy (produkowanych przez Coty Polska) zachęca dzieci i młodzież do niewłaściwych zachowań, takich jak sexting - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
- Play „Internet bez limitu” w reklamach Play wprowadza w błąd
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że hasło „Internet bez limitu” promujące internet mobilny oferowany przez Play może wprowadzać odbiorców w błąd, ponieważ po przekroczeniu dużego pakietu pobranych danych prędkość przesyłu może zostać zmniejszona.
- Komisja Etyki Reklamy Reklama preparatu na potencję Stymen narusza dobre obyczaje i zagraża rozwojowi dzieci
Komisja Etyki Reklamy przyznała rację Stowarzyszeniu Twoja Sprawa, orzekając, że telewizyjna reklama preparatu na potencję Stymen (Aflofarm Farmacja Polska) narusza dobre obyczaje oraz zagraża rozwojowi dzieci i młodzieży.
- Komisja Etyki Reklamy „Włożyć bez konsekwencji” w reklamie Plusha bez podtekstu seksualnego (wideo)
Komisja Etyki Reklamy oceniła, że hasło „Włożyć bez konsekwencji możesz tylko w Plush na Kartę” w spocie taryfy Plush (oferowanej przez Polkomtel) nie naruszyło branżowego kodeksu etycznego, bo nie ma podtekstu seksualnego, zarzucanego przez autorów skarg.
- Deutsche Bank Deutsche Bank musi dodać do reklamy dane o kosztach kredytu
Internetowa reklama karty kredytowej Deutsche Banku powinna zostać zmodyfikowana, bo zawarte w niej informacje są niepełne. Brakuje danych o koszcie kredytu konsumenckiego - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
- Komisja Etyki Reklamy KER: rzucanie psem w reklamie Sznapsa de Luxe propaguje niehumanitarne traktowanie zwierząt
Komisja Etyki Reklamy stwierdziła, że reklama napoju Sznaps de Luxe (produkowanego przez Stock Polska) pokazująca żartobliwie rzucanie psem propaguje niehumanitarne traktowanie zwierząt.
- Komisja Etyki Reklamy Reklama Term Line 40+ o „zatrudnianiu młodych, chudych” nie dyskryminuje kobiet
Komisja Etyki Reklamy nie zgodziła się z twierdzeniem, że radiowa reklama preparatu odchudzającego Term Line 40+ (produkowanego przez Olimp Laboratories) dyskryminuje kobiety.
- Komisja Etyki Reklamy Reklama z hasłem „Zaproś ją na kawę, zanim ona zaprosi go na loda” nieobyczajna
Reklama outdoorowa kawiarni Gioconda z hasłem „Zaproś ją na kawę, zanim ona zaprosi go na loda” jest niezgodna z dobrymi obyczajami, ale nie dyskryminuje kobiet - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
- Komisja Etyki Reklamy Pocałunek nagich kobiet w reklamach wystawy sztuki nowoczesnej nie gorszy dzieci
Dwie nagie kobiety zbliżające swoje usta do pocałunku na plakacie promującym wystawę Omera Fasta nie naruszają reklamowego kodeksu etycznego, a taki przekaz nie stanowi zagrożenia dla dzieci - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
- Komisja Etyki Reklamy Reklama Asystor Slim+Cellu z nagą modelką bez zgorszenia i krzywdy dla kobiet (wideo)
Telewizyjny spot suplementu diety Asystor Slim+Cellu (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska) pokazujący nagie pośladki nie jest gorszący ani krzywdzący dla kobiet, nie wpływa też źle na dzieci - uznała Komisja Etyki Reklamy, oddalając skargę.









