- PZU PZU wybrało dom mediowy, a szuka agencji interaktywnych
Grupa PZU zdecydowała o przedłużeniu na bieżący rok współpracy zdomem mediowym Starlink. Firma rozpoczyna natomiast przetargi nadziałania marketingowe w internecie i stworzenie swojego serwisu.
- OMG OMG z nowym narzędziem do kupowania reklam w telewizji
TV Warrior to nowy optimzer telewizyjny stworzony przez zespółsoftware development OmnicomMediaGroup. Z nowego narzędziakorzystają domy mediowe wchodzące w skład grupy: Optimum Media OMD,Macroscope OMD, PHD i Easymedia.
- Harnaś Harnaś pokazuje w spocie medalową fabrykę (wideo)
W telewizji prowadzona jest kolejna odsłona wizerunkowej kampaniireklamowej piwa Harnaś. Animowany spot pokazuje nagrodę zdobytąostatnio przez tą markę.
- Bref Bref Tornado: Czyści za Ciebie (wideo)
Pod hasłem "Czyści za Ciebie" przebiega kampania reklamowawprowadzająca na polski rynek markę Bref Tornado. Akcja obejmujetelewizję prasę i punkty sprzedaży.
- Karmi Czarno-biały spot reklamuje Karmi Black w butelce (wideo)
W telewizji wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca piwoKarmi Black w butelce. W akcji wykorzystywany jest czarno-białyspot pokazujący odświeżony wizerunek marki.
- Szymon Majewski Szymon Majewski najbardziej pożądany w telewizji
Macroscope OMD zbadał preferencje Polaków nt. oczekiwań wobecramówek stacji telewizyjnych, Z badania wynika, że idealny nadawcatelewizyjny powinien emitować programy "Szymon Majewski Show", "MamTalent!" oraz seriale "CSI: Kryminalne zagadki Miami", "Niania" i"Ojciec Mateusz".
- Beko Szczeniak reklamuje pralkę usuwającą sierść (wideo)
Wystartowała telewizyjna kampania reklamująca pralkę Beko z funkcjąusuwania zwierzęcej sierści. W spocie z charakterystyczną muzykązostaje pokazany szczeniak labradora.
- AXA AXA promuje przedłużanie polisy (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa firmy AXA promującaubezpieczenia komunikacyjne. Akcja w obrazowy sposób zachęca doprzedłużania polis rocznych.
- Carlsberg Świat według Carlsberga (wideo)
W telewizji trwa wizerunkowa kampania reklamowa piwa Carlsberg.Akcja pod hasłem "Świat według Carlsberga" obejmuje równieżodświeżoną stronę internetową tej marki.
- Carat Medialny budżet Vodafone dla Carat
Dom mediowy Carat wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dlafirmy Vodafone.









