- Disney Junior “Disney Junior. Tu zaczyna się magia”. 1 czerwca rusza nowa stacja TV (foto)
Ruszyła kampania promocyjna nowego kanału dziecięcego Disney Junior, który od 1 czerwca br. zastąpi stację Playhouse Disney. Działania obejmują m.in. prasę, internet i outdoor.
- TVN TVN pozyskał mniej z reklam, N z minimalną stratą
Grupa TVN w I kwartale br. miała wyższe przychody niż rok wcześniej, ale spadły jej wpływy z reklam. Bronić pozycji będzie inwestycją w program. Na swoje wychodzi powoli platforma N, której przychody rosną najbardziej.
- Serce i Rozum Serce i Rozum - UPC porównuje się z TP i Netią (wideo)
UPC Polska rozpoczęła kampanie reklamującą Superpakiet z internetem. Akcję – prowadzoną w telewizji i internecie – przygotowały firmy Euro RSCG, Deepflame, Arip i Media Vest.
- Marek Sowa Marek Sowa w radzie nadzorczej 4fun Media
Spółka 4fun Media, nadawca kanałów 4fun.tv i rebel:tv, powołała nową radę nadzorczą. W jej składzie znaleźli się: Marek Sowa, Andrzej Karasowski, Andrzej Paluszyński oraz Marek Tarnowski.
- ranking Polityki TVN najwyżej wśród mediów w rankingu “Polityki”
Grupa TVN to jedyna firma medialna, która znalazła się w pierwszej setce rankingu 500 największych firm 2010 roku tygodnika “Polityka” (“Polityka” Spółdzielnia Pracy). Zestawienie sporządzone zostało na podstawie przychodów za ub.r.
- zdalne nagrywanie Zdalne nagrywanie dostępne w telewizji cyfrowej UPC
Sieć UPC Polska wprowadziła usługę zdalnego nagrywania w telewizji cyfrowej. Pozwala ona na zaplanowanie nagrywania programów na dekoderze z twardym dyskiem za pomocą internetu, telefonu komórkowego, iPhona i iPada.
- program Program przejął od Chello dystrybucję stacji AETN
Spółka Program podpisała umowę na dystrybucję kanałów telewizyjnych History, History HD i Crime & Investigation Network u operatorów kablowych, IPTV i satelitarnych.
- Vectra Vectra: niemal co drugi abonent telewizji korzysta z cyfrowej
Sieć kablowa Vectra na koniec I kwartału br. miała w sumie 331,2 tys. abonentów telewizji cyfrowej, czyli o 32,5 proc. więcej niż rok temu. Z usługi korzysta już niemal co drugi abonent telewizji operatora. Najdynamiczniej rośnie jednak telefonia.
- tańszy Canal+ Tańszy Canal+ w UPC Polska
Sieć UPC Polska przygotowała promocję pod nazwą „Canal+ dodaje emocji”, w ramach, której można zamówić pakiet Canal+ w niższej cenie.
- UPC UPC ma 410 tys. abonentów telewizji cyfrowej
Na koniec marca br. sieć UPC Polska miała 408,1 tys. abonentów telewizji cyfrowej, czyli o 54,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Internet i telefonia zanotowały z kolei wzrosty o kilkadziesiąt proc.









