- Radosław Nałęcz Z Trójki znika audycja o grach wideo
Z anteny radiowej Trójki zniknęła audycja „Samograj” Radosława Nałęcza dotycząca gier wideo. Ma być kontynuowana jako podcast.
- Polskie Radio Szef KRRiT przed Trybunałem Stanu? Zeznają likwidatorzy Polskiego Radia
Sejmowa Komisja Odpowiedzialności Konstytucyjnej we wtorek ponownie zajęła się wnioskiem o postawienie szefa KRRiT Macieja Świrskiego przed Trybunałem Stanu. Tym razem w charakterze świadków zeznają szefowie rozgłośni regionalnych Polskiego Radia.
- Trójka „Myśliwiecka 3/5/7” znów w Trójce. Z dwójką gospodarzy
Na antenie radiowej Trójki pojawiła się audycja „Tu Myśliwiecka 3/5/7”, której gospodarzami będą na zmianę wicedyrektor rozgłośni Michał Nogaś oraz szefowa redakcji słowa Katarzyna Borowiecka.
- Instytut Monitorowania Mediów Lokalne i branżowe rozgłośnie w ofercie IMM. 96 nowych stacji w bazie
O stacje lokalne i tematyczne rozszerzyła się oferta Instytutu Monitorowania Mediów. Firma zajmująca się analizą medialnego wizerunku marek ma już w swojej bazie ponad 300 stacji radiowych.
- Trójka Do Trójki wraca audycja o historii albumów muzycznych
Na antenę radiowej Trójki wróciła „Historia Pewnej Płyty”, na razie z odcinkami powtórkowymi. Audycję przygotowuje Tomasz Żąda.
- DAB+ Mało kto słuchał radia cyfrowego, a jest jeszcze gorzej. "Brakuje strategii i marketingu"
W 2024 roku tylko 61 tys. Polaków słuchało codziennie radia cyfrowego w technologii DAB+. Rok wcześniej było to niewiele więcej 72 tys. – wynika z danych Radio Track Kantar Polska, które portal Wirtualnemedia.pl otrzymał od jednego z nadawców. Prof. Tadeusz Kowalski z Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji spadek popularności DAB+ łączy z brakiem państwowej strategii cyfryzacji radia i marketingu.
- KRRiT Członkowie KRRiT przekroczyli uprawnienia? Jest śledztwo. Chodzi o abonament
Prokuratura nadzoruje śledztwo w sprawie przekroczenia uprawnień przez przewodniczącego i członków KRRiT – przekazał rzecznik Prokuratury Okręgowej w Warszawie prok. Piotr Antoni Skiba. Chodzi m.in. o przesunięcia terminów wpływów z opłat abonamentowych do Radia Wrocław.
- Małgorzata Koselnik Menedżerka z Burdy w Polskim Radiu. Kieruje nowym działem
Do zespołu Centrum Mediów Cyfrowych Polskiego Radia dołączyła Małgorzata Koselnik, która obejmie kierownictwo nowo utworzonego działu produktu internetowego. Będzie odpowiedzialna za realizację i rozwój projektów internetowych, a także za opracowywanie nowych rozwiązań reklamowych.
- Wirtualna Polska Duży precedens: WP rezygnuje z audytu w Mediapanelu. „Żadnych korzyści”
Wirtualna Polska Holding z końcem 2024 roku usunęła ze swoich serwisów i aplikacji skrypty pozwalające na pomiar ich odwiedzalności w badaniu Mediapanel – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od stycznia wyniki tych witryn w badaniu będą szacowane.
- Trójka Koniec dominacji państwowych spółek w Trójce. Wracają komercyjni reklamodawcy
Od tygodnia w radiowej Trójce obowiązuje nowy cennik reklamowy, w którym stawki i tak są dużo niższe niż przed rokiem. W ten sposób stacja chce przyciągnąć reklamodawców z rynku komercyjnego, bo wcześniej za 70 proc. jej przychodów odpowiadały spółki i instytucje państwowe. W zeszłym roku zaczęło się też zmieniać - w gronie reklamodawców pojawiły się nowe firmy komercyjne.









