- Cannes Liosn Tuż przed Cannes Lions organizacja timeTo zwraca uwagę na problem molestowania w środowisku reklamy
Brytyjska organizacja timeTo na krótko przed rozpoczęciem festiwalu kreatywności Cannes Lions zainicjowała akcję, w której zwraca uwagę na problem molestowania seksualnego w branży marketingu i reklamy.
- Cannes Lions Publicis Groupe wraca na Cannes Lions Festival, ale z mniejszą liczbą zgłoszeń
Publicis Groupe po roku nieobecności w Cannes wraca w tym roku na Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions. Do rywalizacji o nagrody wystawia jednak znacznie mniej zgłoszeń niż w latach poprzednich.
- Cannes Lions Nike, Coca-Cola i Amazon w czołówce rankingu reklam przygotowanego przez YouTube na Cannes Lions Festival
Z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, YouTube przygotował zestawienie najchętniej oglądanych kreacji od ostatniej edycji wydarzenia. Ranking otwiera brazylijski spot Coca-Cola.
- Cannes Lions Cannes Lions Festival stawia na CSR, partnerem Deloitte Digital
Organizatorzy tegorocznej edycji międzynarodowego festiwalu kreatywności Cannes Lions zobowiązali się do aktywizacji na rzecz bardziej zrównoważonej przyszłości i uczynienia festiwalu wydarzeniem bardziej przyjaznym dla środowiska. Pierwszym oficjalnym partnerem w tym zakresie zostało Deloitte Digital.
- Playboy Anna Mierzejewska redaktor naczelną „Playboya”. "Zawsze definiował przestrzeń wolności w myśleniu” (wywiad)
Anna Mierzejewska została pierwszą w 27-letniej historii redaktor naczelną polskiej edycji magazynu „Playboy” (Marquard Media Polska). Pierwszy numer zrealizowany pod jej kierownictwem ukaże się na rynku 12 czerwca. - „Playboy”zawsze definiował przestrzeń wolności w myśleniu - nie tylko o seksualności, ale również światopoglądowo. Moje zatrudnienie to kolejny, bardzo spójny komunikat, który de facto wpisuje się w tę „wolnościową” misję - stwierdza Mierzejewska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
- KTR KTR 2019: VMLY&R agencją roku, nagrodzeni także Ben&Jerry’s, Papaya Films, Platige Image i Muzk Management
W tegorocznej odslonie konkursu KTR jury przyznało 25 złotych, 60 srebrnych oraz 85 brązowych nagród. Agencją roku zostało VMLY&R, a tytuł reklamodawcy roku otrzymało Ben&Jerry’s (Unilever). Papaya Films zdobyła tytuł domu produkcyjnego roku, Platige Image - studia posprodukcyjnego roku, a Muzk Management - studia projektowego roku.
- Cannes Lions Cannes Lions 2019: Jeffrey Katzenberg z nagrodą Media Person of the Year
Jeffrey Katzenberg odbierze nagrodę dla osobistości roku w branży medialnej na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
- Mariusz Pitura Mariusz Pitura: z Walk Creative do Scholz&Friends Warszawa
Do agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączył Mariusz Pitura na stanowisko creative group head w zespole zarządzanym przez Józka Dutkiewicza, creative directora agencji. Ostatnio pracował w Walk Creative.
- Twój Weekend Akcja Ostatni „Twój Weekend" powalczy o nagrody na festiwalu reklamowym Cannes Lions 2019
Akcja Ostatni „Twój Weekend” zorganizowana z okazji Dnia Kobiet wspólnie przez portal Gazeta.pl, agencję VMLY&R, Mastercard i bank BNP Paribas otrzymała dwie nominacje do tegorocznych nagród na międzynarodowym festiwalu kreatywności Cannes Lions. Jako jedyny projekt z Polski trafiła na dwie shortlisty - w kategoriach Titanium i Glass: the Lions for Change.
- Cannes Lions Cannes Lions 2019: Apple kreatywnym marketerem roku
Firma Apple odbierze nagrodę dla najbardziej kreatywnego marketera roku 2019 na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.









