- UOKiK UOKiK: Vectra może kupić Multimedia Polska bez sieci w 8 miastach
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgodził się, żeby Multimedia Polska została kupiona przez Vecrtę. Warunkami jest sprzedaż sieci tej pierwszej firmy w 8 miastach oraz umożliwienie klientom w 13 innych miastach zmiany operatora bez żadnych kosztów. - Strony dążą do szybkiego zamknięcia transakcji i spodziewamy się, że powinno to nastąpić w najbliższym czasie - zapowiada Vectra.
- Vectra Vectra zwiększa prędkość internetu, przedłuża promocję cenową
W połowie stycznia Vectra zwiększyła swoim klientom prędkość wysyłania danych (upload) nawet dwukrotnie.
- Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów Marek Niechciał rezygnuje z funkcji prezesa UOKiK, przejdzie do zarządu UFG
Marek Niechciał zrezygnował ze stanowiska prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a jego dymisję w poniedziałek przyjął premier Mateusz Morawiecki. Z początkiem lutego Niechciał zostanie członkiem zarządu Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego.
- Golf Channel Polska Od 23 grudnia Golf Channel Polska dostępny na Platformie CANAL+
Kanał Golf Channel Polska od 23 grudnia br. będzie dostępny w ofercie Platformy CANAL+. Oglądać go będą mogli abonenci pakietu Extra+ i wyższych, na pozycji 125.
- Telewizja Kalisz Telewizja Kalisz z interaktywnym programem „W drodze”. „Podwozimy ludzi, rozmawiamy z nimi o życiu”
Telewizja Kalisz (Multimedia Polska) wraz z portalem Faktykaliskie.pl ruszają z nowym programem „W drodze”. Dziennikarze będą zapraszali do firmowego auta mieszkańców i pozwolą im opowiadać, czym żyją. - Szukaliśmy formatu, który będzie flagowcem stacji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Spętany, prowadzący program i kierownik redakcji.
- UOKiK UOKiK do telekomów i dostawców telewizji: zmieńcie reklamy, ceny muszą być bez rabatów
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zaapelował do operatorów usług telefonicznych, internetowych i telewizyjnych, żeby w reklamach podawali podstawowe ceny, bez uwzględniania promocji i rabatów, tak żeby nie wprowadzać odbiorców w błąd. Regulator dał firmom czas do końca br. na odpowiednie zmiany w materiałach marketingowych. Zaznaczył, że w przeciwnym razie może nałożyć kary.
- Multimedia Polska „Internet idealny w każdym wymiarze” w promocji Multimedia Polska
Multimedia Polska uruchomiła promocję pod hasłem „Internet idealny w każdym wymiarze”. Każdy klient, który z niej skorzysta, otrzyma m.in. bezpłatne wsparcie indywidualnego doradcy technicznego.
- Multimedia Polska Multimedia Polska oferuje internet dla studentów z aktywacją za 1 zł
Multimedia Polska przygotowała dla studentów jesienną promocję internetu. Ci, którzy zdecydują się na e-fakturę, mogą korzystać z sieci w dwóch różnych prędkościach w niższych cenach.
- UKE UKE: Wzrosły średnie ceny internetu stacjonarnego. Najdrożej w Inei, Orange i UPC
W pierwszej połowie 2019 roku wzrosły ceny dostępu do stacjonarnego internetu w niektórych ofertach - informuje Urząd Komunikacji Elektronicznej. W analizowanym okresie średnie koszty korzystania z sieci o prędkości powyżej 30 Mb/s zwiększyły się o 3 proc., zaś ceny łączy o przepustowości ponad 100 Mb/s były wyższe o 7 proc. Kto jest najdroższy? Inea, Orange i UPC.
- Multimedia Polska Multimedia Polska z 726 tys. klientów i spadkiem wpływów o 5 proc. Więcej ze sprzedaży tv, mniej z internetu i telefonii
W ub.r. sieć kablowa Multimedia Polska w ujęciu skonsolidowanym zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 4,8 proc. do 645,93 mln zł. Jej zysk operacyjny zmalał z 92,39 do 49,2 mln zł, a strata netto pogłębiła się z 1,81 do 66,46 mln zł, głównie wskutek 100,76 mln zł kosztów finansowych. Na koniec ub.r. miała do spłaty 1,49 mld zł pożyczek i kredytów, kupiła też obligacje za 320 mln zł od swoich dwóch właścicieli.









