- Reserved Reserved otwiera w Warszawie flagowy salon na wzór londyńskiego
W warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy LPP otworzyło flagowy salon marki Reserved. Zaprojektowano go wedle konceptu „open to public”, znanego z londyńskiego sklepu sieci.
- LPP LPP miało 85,12 mln zł zysku netto w III kw. 2017 r. wobec straty rok temu
LPP odnotowało 85,12 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2017 r. wobec 6,49 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
- LPP LPP wydało ćwierć miliona złotych na wsparcie aktywności sportowych wśród pracowników
Firma odzieżowa LPP przeznaczyła w tym roku 250 tys zł. na działania wspierające zdrowy tryb życia pracowników. W obrębie spółki działa LPP Team, do którego należy 150 pasjonatów sportu.
- LPP LPP zainwestuje w rozwój sieci sklepów 1,5 mld zł. Przeznaczy też znaczne środki na badania oraz rozwój
LPP, założona w Gdańsku firma odzieżowa, nie zwalnia tempa rozwoju i deklaruje, że do 2020 roku przeznaczy 1,5 mld zł na inwestycje w sieć salonów stacjonarnych. Ponadto stawia na rozwój segmentu kreatywnego – do 2018 roku zamierza zatrudnić ponad tysiąc pracowników oraz wydać blisko 200 mln zł rocznie w obszarze badawczo-rozwojowym. To sposób na zwiększanie globalnej konkurencyjności polskiego produktu eksportowego.
- Facebook Facebook w Polsce: liderem Facebook for Every Phone przed Play oraz Sercem i Rozumem
Facebook for Every Phone to niezmiennie najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Play oraz Serce i Rozum. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
- Reserved Akcja Reserved „Polish Boy Wanted” nieetyczna, bo mogła zniechęcać do zaangażowania się w działania społeczne
Pokazanie w nieoznaczonej reklamie marki Reserved pod hasłem „Polish Boy Wanted” historii opartej na motywie potrzeby niesienia pomocy może w przyszłości spowodować większą zachowawczość odbiorców, brak zaufania do apeli społecznych i zniechęcać do zaangażowania się w działania społeczne - uważa Komisja Etyki Reklamy, która uznała zarazem, że akcja ta naruszyła branżowy kodeks etyczny.
- LPP LPP zapowiada wzrost powierzchni sklepów o 10 proc. w 2018 r. i wejście na dwa nowe rynki
Cele LPP na 2018 r. obejmują m.in. wejście na dwa nowe rynki geograficzne, wzrost powierzchni handlowej o 10 proc. r/r i wzrost sprzedaży internetowej o 100 proc. r/r (podobnie jak w 2017 r.), podała spółka.
- LPP Salon Reserved na Oxford Street w Londynie. "Chcemy być brandem globalnym”
Marka Reserved (LPP) zadebiutowała na brytyjskim rynku. Londyńska Oxford Street, gdzie znajduje się nowo otwarty salon, to jedna z najbardziej prestiżowych ulic handlowych na świecie, którą co roku odwiedza nawet 120 milionów osób. Równolegle ruszyła też sprzedaż internetowa marki na rynku brytyjskim. To poważny i duży krok w kierunku ekspansji LPP na globalnym rynku. Firma zapowiada dalszy rozwój na globalnych rynkach.
- Reserved. LPP Rusza pierwszy brytyjski sklep Reserved, kampania billbordowa na ulicach Londynu
Dzisiaj w Londynie otwarto pierwszy na Wyspach Brytyjskich sklep marki Reserved, należącej do koncernu LPP. Wydarzenie promowane jest kampanią z Kate Moss w stolicy Wielkiej Brytanii.
- LPP Londyński sklep Reserved ma zarobić 100 milionów zł w 5. roku funkcjonowania
W drugim kwartale 2017 roku przychody Grupy LPP wyniosły 1,7 mld zł - to wzrost o ponad 200 mln zł w porównaniu z rokiem ubiegłym. Spółka zanotowała 173,27 mln zysku netto przypadającego akcjonariuszom jednostki dominującej.









