- Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Dziś 26. finał WOŚP. Gdzie można śledzić relacje?
W dniu dzisiejszym odbędzie się 26. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Charytatywna akcja Jerzego Owsiaka będzie szeroko relacjonowana na trzech antenach z Grupy TVN. Pomagają też inne media, m.in.: Agora, Onet, czy Eurosport.
- Helios „Listy do M. 3” i „Botoks” hitami polskich kin w 2017 roku (TOP10)
Trzy najpopularniejsze filmy, na jakie Polacy chodzili u biegłym roku do kin to „Listy do M. 3” „Botoks” oraz „Gru, Dru i Minionki” - wynika z danych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez sieci Helios i Multikino.
- WOŚP Jak marki grają z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
W niedzielę 14 stycznia po raz 26 zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Jak co roku, w akcję angażuje się wiele znanych marek i firm. Prezentujemy wybrane aktywacje brandów towarzyszące tegorocznemu finałowi WOŚP.
- Expander „Walczymy o Twoje marzenia” w reklamach Expandera (wideo)
Firma pośrednictwa finansowego Expander rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Walczymy o Twoje marzenia”. Przygotowały ją firmy marketingowe Walk, Film Reaktor i Value Media.
- otoDom.pl Tata i syn na szczycie magicznego drzewa w kampanii otoDom.pl
Ruszyła kampania wizerunkowa „Adresujemy marzenia” serwisu ogłoszeń nieruchomości otoDom.pl. Akcję przygotowały Syzygy Warsaw, Tofi Productions, Chimney Poland oraz dom mediowy Universal McCann.
- reklama internetowa Reklama internetowa według agencji mediowych: co wydarzyło się w 2017 roku, co przyniesie 2018 rok?
W ramach naszego cyklu podsumowań 2017 roku w mediach i marketingu o najważniejszych wydarzeniach minionych 12 miesięcy i prognozach ma rozpoczęty rok w sektorze reklamy internetowej mówią menedżerowie z czołowych agencji mediowych.
- Facebook Facebook w Polsce: liderem Play przed Sercem i Rozumem i Robertem Lewandowskim
Play ma najpopularniejszą stronę wśród użytkowników Facebooka z Polski. Wyprzedza ona profil marki Serce i Rozum oraz stronę Roberta Lewandowskiego. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
- podsumowanie roku Marketing internetowy według agencji: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018
Rozpoczynamy cykl podsumowań kończącego się roku w mediach i marketingu. Na początek pierwsza część wypowiedzi menedżerów z czołowych agencji marketingu internetowego. Komentują przedstawiciele firm Kamikaze, Eura7, Digital Hill, Ideo Force, K2 Digital Transformation, GoldenSubmarine, The Digitals, Novem i They.pl.
- M!Karta Multikino promuje ofertę dla uczniów i studentów kampanią „Stać Cię na emocje”
Ruszyła nowa kampania Multikina „Stać Cię na emocje”, komunikująca specjalną kartę dla uczniów i studentów, z którą mogą kupić pojedynczy bilet za 13,9 zł. Za koncept kreatywny i realizację akcji odpowiada agencja 4Frame.
- Multikino Multikino wprowadza M!Kartę dla uczniów i studentów
Sieć kin Multikino (należąca do Grupy VUE) wprowadza w Warszawie M!Kartę - akcję skierowaną do uczniów i studentów posiadających ważną legitymację. Dzięki niej bilety od poniedziałku do piątku na wszystkie seanse kosztują 13,90 zł za sztukę.









