- Apparel Industry LPP inwestuje miliony w kontrolę fabryk w Azji
Szanowni Państwo,
- Reserved Reserved przeprasza za akcję „Polish boy wanted”. Dee Dee znika z reklam
Kilka tygodni po tym, jak internauci i branża reklamowa skrytykowali firmę LPP za kampanię marki Reserved pod hasłem „Polish boy wanted”, firma kontynuuje jej działania reklamowe. W nowej odsłonie nie pojawi się już Amerykanka Dee Dee. Szefowa marketingu Reserved przyznaje, że poprzednimi reklamami firma nadużyła zaufania internautów.
- Reserved LPP po krytyce w internecie przeprasza i wycofuje koszulę Reserved kojarzącą się ze strojami hitlerowców
Po tym jak w mediach społecznościowych pojawiły się komentarze (m.in. reportażysty Mariusza Szczygła), że jedna z koszul marki Reserved z naszywkami w stylu militarnym przypomina stroje hitlerowców, firma LPP zdecydowała się wycofać ją ze sprzedaży. - Wojskowe motywy to w tym roku bardzo silny trend w modzie, ale komentarze internautów pokazały, że jedna z męskich koszul i stylizacja, w jakiej została przedstawiona, wzbudziły negatywne skojarzenia - uzasadnia producent.
- Men's Fashion Kubenz i Ochnik - Galeria Północna przyciąga znane polskie marki
W Galerii Północnej każdy miłośnik zakupów znajdzie dla siebie coś ciekawego. Bogata oferta sklepów z odzieżą, obuwiem i akcesoriami obejmuje nie tylko popularne zagraniczne sklepy, ale też znane polskie marki z tradycjami. Do najemców pierwszego obiektu handlowego na warszawskiej Białołęce dołączyły dwie kolejne firmy – Kubenz z ofertą eleganckiej odzieży męskiej oraz OCHNIK, sieć sklepów z ekskluzywną odzieżą i galanterią.
- Facebook Facebook w Polsce: liderem Facebook for Every Phone przed Play oraz Sercem i Rozumem
Facebook for Every Phone to niezmiennie najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Play oraz Serce i Rozum. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
- Travel Locations Galeria Amber obchodzi trzecie urodziny
Galeria Amber – największe centrum handlowo-rozrywkowe w aglomeracji kalisko-ostrowskiej – skończyła właśnie trzy lata. W urodzinowy weekend, 18-19 marca, galerię odwiedziło ok. 45 tys. klientów. W ciągu ostatnich trzech lat centrum odwiedziło ponad 16 milionów kupujących. Od samego początku Galeria Amber cieszyła się dużą popularnością zarówno wśród mieszkańców Kalisza, jak i pobliskich miast. Warto przypomnieć, że zaledwie trzy miesiące po otwarciu Galerii Amber odwiedziło ja blisko milion klientów. W całym 2014 r. liczba odwiedzających wyniosła ponad 3,9 miliona osób, w 2015 r. – 5,22 milionów, w 2016 r. – 5,70 milionów, natomiast od początku 2017 r. do centrum zdążyło się wybrać już 1,4 miliona klientów. „Cieszymy się, że nasz obiekt stał się głównym miejscem spędzania czasu wolnego i zakupów oraz budzi ciągłe zainteresowanie zarówno ze strony najemców, jak i klientów,” mówi Monika Gryczka, dyrektor Galerii Amber w Kaliszu. „Nieustannie poszerzamy naszą ofertę, co przekłada się na liczbę odwiedzających.” W 2016 r. do grona najemców Amber dołączyły sklepy New Balance, Mydlarnia u Franciszka, Coccodrillo, Sizeer oraz Lp Elektronik. W tym roku dołączyły do nich Esotiq oraz restauracja Telepizza. Odwiedzający mogą także skorzystać z placówek mBanku, telewizji Nc+, Banku BGŻ oraz ING Banku. „Galeria Amber to najlepszy dowód na słuszność strategii rozwoju EPP, która, między innymi, zakłada inwestycje w dominujące centra handlowe w danym regionie,” dodał Michał Świerczyński, członek zarządu i szef asset management Echo Polska Properties. Galeria Amber to projekt handlowo-rozrywkowy zlokalizowany w centrum Kalisza, w sąsiedztwie głównych dworców PKP i PKS, u zbiegu ul. Górnośląskiej i Trasy Bursztynowej. Powierzchnia przeznaczona pod wynajem liczy 33 600 mkw. Najwięksi najemcy Galerii Amber to sklepy odzieżowe LPP, H&M i Terranova; klub fitness Fabryka Formy oraz 7-salowe kino Helios. Do grona najemców Galerii Amber należą także: E.Leclerc, C&A, CCC, Mohito, New Yorker, Reserved, LOOX, Intersport, RTV Euro AGD, Home&You, Smyk, Empik, Deichmann, Sinsay, Cropp Town, House, Orsay, Monnari, Kazar, Ryłko, Wojas, Ecco, Matras, Vistula, Lavard, Pierre Cardin, Ochnik, Yes, Vision Express, a w branży gastronomicznej m.in. KFC, McDonald’s, Olimp i Berlin Doner Kebap. W obiekcie znajduje się hipermarket oraz blisko 120 sklepów i punktów usługowych wraz z kawiarniami i restauracjami. Do dyspozycji klientów przewidziano około 1000 miejsc parkingowych.
- Polish boy wanted Cyniczni realiści kontra naiwni idealiści - o branżowej nerwicy słów kilka
Dziwią mnie wypieki na twarzy pojawiające się w branży reklamowej w związku z jakąś kampanią reklamową - pisze dla Wirtualnemedia.pl Marek Staniszewski, założyciel agencji Heuristica odnosząc się do akcji Reserved „Polish boy wanted”.
- reklamy tygodnia Reklamy tygodnia: Allegro, Reserved, Nike (wideo)
Tym razem w zestawieniu najlepszych reklam minionego tygodnia znalazły się dwie produkcje polskie i jedna zagraniczna. Są to: spot reklamowy Allegro i teaserowa akcja marki Reserved oraz dedykowana na region Europy Środkowo-Wschodniej kampania „Nike”.
- Fitness and Exercise CityFit w chorzowskim Centrum Handlowym AKS
Polska sieć klubów fitness kontynuuje ekspansję. Dzięki umowie podpisanej z Carrefour Polska, właścicielem i zarządcą Centrum Handlowego AKS, firma otworzy lokal w chorzowskim obiekcie. Fitness klub o powierzchni 2050 mkw. zostanie oddany do dyspozycji klubowiczów w drugiej połowie 2017 roku.
- Reserved Internauci nabrali się na „Polish boy wanted” i krytykują Reserved. "To udana, angażująca akcja"
Po tym, jak firma LPP przyznała, że akcja, w której egzotyczna piękność Dee Dee szukająca chłopaka o imieniu Wojtek to działania promujące nową kolekcję odzieży Reserved wśród mężczyzn, na markę wylała się fala hejtu. - Zrobiliśmy niestandardową kampanię z założenia angażującą sporą rzeszę odbiorców. Chcieliśmy przyciągnąć uwagę naszej grupy docelowej pośród natłoku czasem nudnych, szarych niczym nie wyróżniających się reklam - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Agnieszka Łabuszewska, dyrektor marketingu Reserved.









