- Netia Netia reklamuje „Nowe pakiety jak rakiety”
Netia rozpoczęła kampanię promującą ofertę pakietów telewizyjnych pod hasłem "Nowe pakiety jak rakiety".
- Ipla Film Macieja Dutkiewicza „Wyzwanie” dostępny w IPLI i Cyfrowym Polsacie GO
W serwisie IPLA oraz w usłudze Cyfrowy Polsat GO premierowo dostępny jest najnowszy film w reżyserii Macieja Dutkiewicza "Wyzwanie", produkcji Cyfrowego Polsatu. Można go obejrzeć na urządzeniach mobilnych, komputerach, telewizorach Smart TV, Apple TV oraz wybranych dekoderach Cyfrowego Polsatu za 25 zł.
- Kino Polska Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV: Media to biznes autokratyczny, a nie demokratyczny
- Cała branża została poturbowana i będzie tak pewnie jeszcze przez kilka kolejnych lat. Musimy się przyzwyczaić do innych wycen na rynku reklamy, innego sposobu działania czy konsumpcji telewizji. Najprościej i najszybciej tnie się wydatki reklamowe. Jeżeli zauważymy odrodzenie gospodarki, to na pewno najpierw zobaczymy je na rynku reklamowym - stwierdza Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
- Canal+ Canal+ wchodzi w fotowoltaikę, będzie oferował rozwiązania od Hymon Energy
Canal+ podpisał umowę partnerską z firmą Hymon Energy. Dzięki niej klienci operatora będą mogli korzystać w salonach z ofertą firmy oferującej rozwiązania w zakresie fotowoltaiki. Przy podpisaniu umowy otrzymają też bonusowe stacje od Canal+.
- pakiet FilmBox Promocyjna oferta pakietu FilmBox w Cyfrowym Polsacie
Od poniedziałku, 15 czerwca br., Cyfrowy Polsat udostępnił bez dodatkowych opłat pięć kanałów z pakietu FilmBox Premium: FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBox Family, FilmBox Action i FilmBox Arthouse.
- reklama telewizyjna Kino Polska TV ze wzrostem wpływów i zysku. Stopklatka TV wyszła na plus
W zeszłym kwartale grupa kapitałowa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów o 20 proc. do 49,96 mln zł oraz zysku netto z 3,91 do 4,2 mln zł. Stopklatka TV zanotowała zysk, zmalała strata Zoom TV.
- VOD Szef Kino Polska: produkty nielinearne i linearne będą istnieć obok siebie jeszcze przynajmniej 5 lat
- Produkty nielinearne i linearne będą istniały obok siebie, równolegle. Możemy zakładać, że przychody z jednego i z drugiego kanału będą się zrównywać, ale to może być perspektywa dłuższa nawet niż 5 lat. Nie przewiduję, że jeden z nich będzie dominował w tej perspektywie - uważa Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV.
- wpływ Szef Kino Polska TV o wpływie koronawirusa na działalność: Na razie nie planujemy zwolnień
- Na razie nie planujemy zwolnień, ale jesteśmy gotowi podejmować różne działania zapewniające stabilność firmy - zapowiada Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV, komentując wpływ koronawirusa na działalność grupy.
- FilmBox Kino Polska TV ze wzrostem wpływów o 35 proc. i 18,5 mln zł zysku. „Nie przewidujemy negatywnego wpływu pandemii”
W ub.r. grupa kapitałowa Kino Polska TV zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 35,1 proc. do 201,59 mln zł oraz spadek zysku netto z 36,13 do 18,56 mln zł. - Nie przewidujemy w średnim i długim okresie bezpośredniego, istotnie negatywnego wpływu pandemii koronawirusa na działalność, sytuację finansową i wyniki operacyjne grupy kapitałowej - informuje prezes firmy Bogusław Kisielewski.
- Narzeczona ze Stambułu Turecki serial „Narzeczona ze Stambułu” w codziennym paśmie Zoom TV
Zoom TV turecki serial „Narzeczona ze Stambułu” od kwietnia emitować będzie nie cztery, a pięć razy w tygodniu.









