- Reprise Polski Reprise odpowiada za obsługę Johnson&Johnson w wyszukiwarkach
Polski oddział agencji Reprise (należy do IPG Mediabrands) został hubem w zakresie obsługi Johnson & Johnson w Europie w zakresie marketingu w wyszukiwarkach internetowych.
- Tadeusz Żórawski Tadeusz Żórawski po półtora roku pracy odchodzi z PHD Poland
Tadeusz Żórawski, dyrektor zarządzający domem mediowym PHD Poland (Grupa OMD) z początkiem marca odchodzi z tej agencji. Stawia na własne przedsięwzięcie.
- Otodom Otodom.pl pierwszy raz reklamowany w radiu
Pod hasłem „Adresujemy marzenia” startuje pierwsze radiowa kampania reklamowa serwisu z ogłoszeniami dot. nieruchomości Otodom.pl (należącego do Grupy OLX). Akcję przygotowały firmy marketingowe Clos Brothers i UM.
- RECMA Starcom i Wavemaker dominującymi domami mediowymi w Polsce wg RECMA (TOP 20)
Domy mediowe Starcom (Publicis Media) i Wavemaker (GroupM/WPP) zostały uznane za „dominujące” w Polsce w raporcie „Qualitative Evaluation 2018” RECMA (Research Company Evaluating the Media Agency Industry. Kolejnych sześć otrzymało profil „wysoki”.
- Możesz na nas polegać „Życie w Twoich rękach” w wizerunkowej kampanii PZU (wideo)
W środę ruszyła wizerunkowa kampania PZU pod hasłem "PZU - Życie w Twoich rękach". Jest ona elementem ogłoszonej właśnie przez ubezpieczyciela strategii na lata 2018-2020. Za realizację działań ubezpieczyciela odpowiadają VML Poland, OTO Film i UM.
- dekoncentracja Gotowe założenia ustawy o dekoncentracji kapitałowej w mediach
Założenia do ustawy o dekoncentracji kapitału w mediach mamy już gotowe, jednak nie przywiązywałbym się do jakichkolwiek terminów w tej sprawie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl wiceminister kultury Paweł Lewandowski. Jasno dając do zrozumienia, że nie wiadomo, kiedy i w jakiej formie ustawa zostanie przekazana pod obrady Sejmu.
- Travel Locations Racibórz sercem Euroregionu
Położenie Raciborza blisko Republiki Czeskiej naturalnie generuje działania służące sąsiedzkiej współpracy.
- Universal Music Facebook podpisał umowę z Universal Music, nowe możliwości dla użytkowników
Facebook i koncern muzyczny Universal Music podpisali wieloletnią umowę licencyjną, na mocy której użytkownicy serwisu Marka Zuckerberga będą mogli wykorzystywać w publikowanych przez siebie treściach utwory, do których prawa ma UM.
- Link4 Link4 z kampanią promocyjną obok „Gwiezdnych wojen: Ostatni Jedi”
W dniu premiery „Gwiezdnych wojen: Ostatni Jedi” rozpoczęła się akcja Link4, promująca usługę holowania i auta zastępcze w pakiecie OC. Spot wyświetlany jest w kinach przed wspomnianym filmem.
- Eurobest Eurobest 2017: Walk ze srebrem za „Niewidzialnych”, brąz dla DDB&tribal i FCB Warsaw
W tegorocznej edycji konkursu reklamowego Eurobest agencja Walk zdobyła srebro (za projekt „Niewidzialni” dla Fundacji Kapucyńskiej), a srebra: DDB&tribal (za akcję „#Iwelcome-Live” dla Amnesty International) i FCB Warsaw (za projekt „Smart bell” dla Axa Polska).









