Celem SmartHuman jest zbudowanie społeczności i prowadzenie serii wydarzeń, konferencji, prezentacji, warsztatów, na których przekazywana będzie skondensowana wiedza o rozwiązaniach w sześciu obszarach: smart connections, health, home, travel, work and world, dostępnych na świecie i w Polsce.
- W trakcie tych sesji będzie można zobaczyć co czeka nas w każdym z tych obszarów, technologie, które wydają się przyszłością, ale w rzeczywistości już istnieją. Cele spotkań to przekazanie wiedzy, dostarczenie inspiracji i networking ze wszystkimi osobami, które są zainteresowane tym obszarem - mówi Tadeusz Żórawski portalowi Wirtualnemedia.pl. Partnerem programu jest Brain Embassy. Tadeusz Żórawski przy tym przedsięwzięciu współpracuje też z firmą Enky Consulting, z agencjami Social Tigers i firmą Performance Academy. Projekt skierowany jest m.in. do korporacji, konsultantów i startupów.

- Jestem też otwarty na partnerstwa z klientami, firmami i mediami, które chciałyby zaangażować się w ten projekt. Z wielu źródeł słyszę, że taki rodzaj działalności jest bardzo potrzebny i przydatny do rozwoju rynku. Jest sporo wiedzy, ale jest rozproszona, konferencje na te tematy odbywają się nieregularnie i niekiedy trudno przewidzieć ich poziom. Z kolei na wydarzeniach, na których przedstawiam moje prezentacje, zwykle cieszę się bardzo wysokimi ocenami, co skłoniło mnie do tego, żeby uruchomić autorski program w tym zakresie. Od lat moimi pasjami są nowe technologie i psychologia człowieka - bo to od niego zależy czy jakieś nowe rozwiązanie się przyjmie, czy też nie - podkreśla Tadeusz Żórawski.
Pierwsze spotkanie SmartHuman (ma być ich 24 w ciągu całego roku) odbędzie się 28 sierpnia w Brain Embassy. Spotkania będą płatne i trwać 1,5 godziny.

Tadeusz Żórawski w lutym br., po półtora roku pracy, odszedł z domu mediowego PHD Poland. Już wtedy zapowiedział, że planuje poświęcić się własnym przedsięwzięciom. Niedługo po rozstaniu z PHD zajął się projektem „Kuria marketerów” w ramach IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Skupia się tam m.in. nad pracami związanymi z projektem nowego badania mediów.











