- Deniz Akturkerdem Najważniejsze wydarzenia 2021 roku oraz trendy i wyzwania 2022 roku wskazuje Deniz Akturkerdem z Kompanii Piwowarskiej
Spostrzeżeniami na temat najważniejszych wydarzeń 2022 roku oraz trendów i wyzwań 2022 roku dzieli się z Wirtualnemedia.pl w ramach naszego cyklu rocznych podsumowań Deniz Aktürk Erdem, wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej.
- Brand Finance Global 500 Report TikTok najszybciej rozwijającą się marką świata
Platforma społecznościowa TikTok została ogłoszona najszybciej rozwijającą się marką na świecie w tegorocznej edycji Brand Finance Global 500 Report.
- DAZN Shay Segev szefem DAZN, Darren Waterman dyrektorem finansowym
Shay Segev został mianowany jedynym szefem sportowej platformy VoD DAZN. James Rushton, współzałożyciel serwisu będzie zarządzał obszarem rynków lokalnych, zaś Darren Waterman pokieruje finansami firmy.
- Pyszne.pl Pyszne.pl stawia na Kanał Sportowy
Serwis do zamawiania posiłków online Pyszne.pl przedłuża partnerstwo z Kanałem Sportowym na cały 2022 rok. To kontynuacja współpracy nawiązanej w trakcie zeszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej.
- podsumowanie Rok 2021 w reklamie zewnętrznej, trendy na 2022
W cyklu naszych rocznych podsumowań prezentujemy rynek reklamy zewnętrznej. Najważniejsze wydarzenia mijającego roku i trendy na 2022 rok wskazują przedstawiciele AMS SA, Cityboard Media, Clear Channel, Jet Line, Be Media, Screen Network, OOH.pl, Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej i One House.
- podsumowanie roku VoD i wideo w internecie: podsumowanie 2021 roku, prognozy na 2022 rok
Tym razem w ramach podsumowania roku zajmujemy się segmentem VoD i treści wideo w internecie. Analizują go dla nas przedstawiciele czołowych platform z contentem wideo, agencji marketingowych i uczelni wyższej.
- Jorginho Jorginho twarzą Puma Future Z
Jorginho, piłkarz reprezentacji Włoch i Chelsea London został ambasadorem marki Puma. Będzie promował Puma Future Z.
- Filip Adamus Z PZPN odchodzi Filip Adamus, współtwórca „Łączy Nas Piłka”
Z Polskim Związkiem Piłki Nożnej po ponad 6 latach pracy żegna się Filip Adamus, który w ostatnich latach przygotowywał treści na kanał youtube’owy „Łączy Nas Piłka”. To kolejna zmiana w dziale komunikacji i mediów PZPN, odkąd prezesem został Cezary Kulesza.
- YouTube Works Awards Pierwsza polska edycja YouTube Works Awards: jak tworzyć zwycięskie kampanie?
Statuetki YouTube Works Awards, konkursu nagradzającego najbardziej kreatywne i efektywne kampanie na platformie, zostały w tym roku wręczone w Polsce po raz pierwszy. Podczas gali online jury wskazało laureatów 5 kategorii oraz zdobywcę Grand Prix. Kim są tegoroczni zwycięzcy, czym ich kampanie wyróżniają się na tle innych i jakie czynniki zadecydowały o ich wygranej?
- Ekstraklasa Legia Warszawa po serii porażek i ataku kiboli na dnie także wizerunkowo. „Kryzys większy niż za ITI”
Wskutek kolejnych porażek Legia Warszawa odpadła z Ligi Europy, a w PKO BP Ekstraklasie zsunęła się na ostatnie miejsce w tabeli. W niedzielę po meczu grupa kiboli zaatakowała piłkarzy, klub potępił to w oświadczeniu. - To, co teraz dzieje się w Legii, to konsekwencja nie jednego, ale wielu złych wyborów w ciągu kilku lat. Nie pamiętam, żeby za mojego życia Legia była aż w takim kryzysie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Maciej Akimow, szef Shark Agency.









