- rynek reklamowy Żarty, szyderstwa i dobry smak w reklamach: ryzyko, korzyści i wpadki (wideo)
Wyśmiewanie w reklamie to niemal zawsze pomysł ryzykowny, dlatego śmiejmy się z widzem, a nie z widza. O tym, z czego można żartować w reklamie, a co omijać szerokim łukiem opowiada serwisowi Wirtualnemedia.pl Sergiusz Zembrzuski, managing director w Red8 Digital.
- Hotels and Motels Mediapolis odświeża wizerunek Łeba Hotel & SPA
Agencja Mediapolis została wybrana do odnowienia wizerunku Łeba Hotel & SPA. Mediapolis odpowiada za działania marketingowe dla hotelu związane z powstaniem jego nowej strony internetowej. Współpraca ma charakter projektowy.
- Volkswagen Group Polska Chapter1 zareklamuje Das WeltAuto dla Volkswagen Group Polska
Agencja Chapter1 wygrała przetarg na obsługę marketingową Das WeltAuto, nowego projektu Volkswagen Group Polska. Zajmie się strategią, kreacją i realizacją działań we wszystkich kanałach komunikacji (ATL, BTL i digital).
- Tyskie „Wspieramy emocje” - lokalny sport w kampanii piwa Tyskie (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) związana ze sponsorowaniem przez markę kilkudziesięciu klubów sportowych z różnych dyscyplin. Akcja przebiega pod hasłem „Wspieramy emocje”.
- piwo Lech Piwo Lech reklamowane w wersji na Przystanek Woodstock
Marka piwa Lech Premium (Kompania Piwowarska) w ramach sponsorowania tegorocznego Przystanku Woodstock szykuje kampanię reklamową, atrakcje dla uczestników imprezy, a na sklepowe półki trafi piwo w dwóch nowych odsłonach.
- Grupa Fresh Anna Miller i Małgorzata Jackowiak account managerami w eFresh
Anna Miller i Małgorzata Jackowiak zaczęły pracę w agencji interaktywnej eFresh (należącej do Grupy Fresh). Objęły funkcję account managerów.
- wydatki reklamowe Więcej reklam piwa w telewizji i magazynach, Lech przed Tyskim i Żywcem
Producenci piwa w maju br. wydali na reklamy niemal 30 proc. więcej niż rok temu. Zwiększyli inwestycje w telewizji, magazynach i na outdoorze, ograniczając je w radiu, gazetach i kinach. Najsilniej reklamowaną marką był Lech.
- reklamy tygodnia Reklamy tygodnia: Toyota, Dove Men+Care, Żywiec Zdrój, Żubr, Rzecznik Praw Obywatelskich (wideo)
W naszym cotygodniowym zestawieniu najciekawszych reklam mijającego tygodnia znalazły się dwie produkcje zagraniczne, jedna kampania społeczna i dwie polskie reklamy. Są to: nawiązujące do Dnia Ojca zagraniczne spoty Toyoty i Dove Men+Care, polskie reklamy marek Żywiec Zdrój Smako-Łyk i Żubr oraz spoty Rzecznika Praw Obywatelskich.
- Monika Wasilewska Monika Wasilewska: z Lubię to do WebTalk
Monika Wasilewska zaczęła pracę jako senior content designer w agencji interaktywnej WebTalk. Poprzednio była związana z agencją social mediową Lubię to - linked by Isobar.
- Małgorzata Szulc Małgorzata Szulc: z Quisma do iProspect Polska
Małgorzata Szulc zaczęła pracę jako senior SEM specialist w agencji iProspect Polska (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Quisma, Outrider, Yasne.pl i 4Grow.









