ZenithOptimedia Group przejął od MEC obsługę mediową Kompanii Piwowarskiej

Dom mediowy ZenithOptimedia Group wygrał w przetargu na planowanie i zakup mediów dla koncernu SABMiller, w wyniku czego w Polsce będzie zajmował się obsługą mediową Kompanii Piwowarskiej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
ZenithOptimedia Group przejął od MEC obsługę mediową Kompanii Piwowarskiej

Przetarg w Polsce zakończono nieco wcześniej niż postępowanie dotyczące pozostałych rynków europejskich. Tutaj do obsługi wybrano ZenithOptimedia Group. Agencja odpowiada za planowanie i zakup mediów online i offline dla wszystkich marek Kompanii Piwowarskiej.

MEC utrzymał natomiast obsługę budżetu mediowego koncernu SABMiller na pozostałych rynkach europejskich - zajmuje się tym od 2012 roku.

Kompania Piwowarska należy do grona największych reklamodawców wśród producentów piwa na polskim rynku. W ub.r., w okresie od stycznia do października, była drugą pod względem wydatków reklamowych firmą w branży piwnej (po Grupie Żywiec). Na reklamy w mediach tradycyjnych wydała 172,9 mln zł, o 30,1 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych cennikowych Kantar Media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe