- Santander Bank Polska „Nie improwizuj, po prostu ucz się języków” - zachęca Santander
„Nie improwizuj, po prostu ucz się języków” to kolejna odsłona kampanii wizerunkowo-edukacyjnej realizowanej przez Santander Bank Polska, którą bank promuje ideę lifelong learning i naukę języków obcych. Kampania promuje bezpłatne kursy językowe realizowane razem z eTutor. Na uczestników czeka aż 150 tys. miejsc.
- Meta Meta testuje nowe rozwiązania w walce z oszustwami
Koncern Meta Platforms chce wykorzystywać technologię rozpoznawania twarzy do walki z fałszywymi reklamami w swoich serwisach społecznościowych. Będzie dotyczyć zwłaszcza znanych osób. To nie będzie jedyne zastosowanie tej techniki.
- Tyrol Mediaplus z kampanią promującą Południowy Tyrol
Wystartowała wizerunkowa kampania agencji rozwoju gospodarczego i turystycznego IDM Südtirol, promująca włoski region – Południowy Tyrol. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród polskich turystów tej części Alp, jako celu podróży pełnego spektakularnych krajobrazów oraz możliwości aktywnego zimowego wypoczynku.
- Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów Facebook pod lupą UOKiK. Zmienił linki do polskich portali
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wyjaśniające w sprawie Facebooka. Dotyczy ono zmiany sposobu wyświetlania linków do serwisów z treściami dziennikarskimi. Facebook uzasadniał to zmianą prawa autorskiego w Polsce.
- Meta DoubleVerify z kontrolą treści przed reklamami
Platforma DoubleVerify wprowadza nowe narzędzia dla ochrony marek na Facebooku i Instagramie - kontrolę treści przed wyświetleniem reklam (Pre-screen Content Controls).
- WP Booster WP Booster – technologie reklamowe napędzane AI
Od września 2024 roku WP Booster dostępny jest w cenniku Wirtualnej Polski. Oferuje reklamodawcom narzędzie oparte na zaawansowanych modelach sztucznej inteligencji, które znacząco podnoszą jakość rozliczanego ruchu. Już niebawem wprowadzone będą kolejne odsłony produktu, optymalizowane pod konkretne cele reklamowe. Już teraz wszystkie nowe produkty reklamowe WP są wzmacniane autorskimi technologiami AI.
- Meta Meta nie uniknie pozwu od amerykańskich stanów
Sąd w Kalifornii odrzucił wniosek firmy Meta o oddalenie pozwu amerykańskich stanów, które oskarżają właściciela takich platform jak Instagram i Facebook o przyczynienie się do kryzysu zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży.
- Jakub Piasecki Jakub Piasecki w nowej roli w SeoFly
W związku z rozwojem agencji SeoFly, należącej do grupy marketingowo-doradczej Good One, z początkiem października br. w strukturach powołana została nowa funkcja head of SEM. Objął ją Jakub Piasecki, który związany jest z firmą od 2023 roku.
- Facebook Meta testowo wyłączy komentarze pod postami reklamowymi. Wzmocnienie brand safety
Meta wprowadza nowe narzędzie brand safety na Facebooku i Instagramie. Mają dawać reklamodawcom większą kontrolę nad reklamami i ich umiejscowieniem na platformach.
- Facebook Te platformy społecznościowe rządzą w Polsce. Facebook z większą przewagą nad Instagramem i TikTokiem
Z Facebooka korzysta ponad 80 proc. polskich internautów, a z Instagram i TikToka - prawie połowa. W sierpniu 2024 roku spore spadki odwiedzalność zanotowały Pinterest i Linkedin, zaś w górę poszły wyniki Reddita.









