- Publicis Publicis Poland: przychody 6 proc. w dół, 1,9 mln zł zysku
W ub.r. agencja reklamowa Publicis Poland zanotowała spadek wpływów o 6,4 proc. do 40,91 mln zł, a przy ograniczeniu kosztów operacyjnych o 8,8 proc. jej zysk netto zwiększył się z 1,31 do 1,87 mln zł.
- Żabka Polska Żabka Polska wybrała Leo Burnett
Do grona klientów agencji Leo Burnett (Publicis Groupe) dołączyła sieć sklepów Żabka Polska. Właśnie rusza pierwsza kampania autorstwa agencji dla sieci, której celem jest zachęcenie do korzystania z franczyzy oferowanej przez markę.
- RMF Maxxx Nadawca RMF Maxxx potroił zysk, wpływy 19 proc. w górę
Spółka Multimedia (Grupa RMF), nadająca RMF Maxxx i lokalne Radio Gra, osiągnęło wzrost przychodów o 19,2 proc. do 29,77 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 1,2 do 4,12 mln zł.
- wpływy reklamowe RMF FM i RMF Classic zarobiły mniej z reklam, Radio ZET i Trójka ze sporymi wzrostami (Top10)
W I kwartale br. wpływy reklamowe stacji radiowych wzrosły o ponad 5 proc. w porównaniu do roku ub. Zmalały w tym okresie przychody RMF FM i RMF Classic, dwucyfrowe wzrosty odnotowały z kolei m.in. Eska Wrocław, radiowa Trójka i Radio Zet – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
- Robert Schwartz Robert Schwartz globalnym szefem marketingu w Starcomie
Robert Schwartz dołączył do zespołu agencji mediowej Starcom (Publicis Groupe) obejmując nowe stanowisko global chief marketing officera.
- Radek Dudzic Radek Dudzić po 6 latach wrócił do Leo Burnett
Radek Dudzic po sześciu latach wraca do agencji Leo Burnett (Publicis Groupe) i będzie pełnił funkcję creative group head w zespole obsługującym Orange.
- Sigma Bis Sigma Bis podwoiła przychody i zmniejszyła stratę, dwie trzecie wpływów od Orlenu i PZU
Agencja mediowa Sigma Bis, należąca do Orlenu i PZU, w ub.r. przy wzroście przychodów o 107,7 proc. do 191,18 mln zł zanotowała spadek straty netto z 2,08 do 1,31 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
- Polsat Media Polsat Media z ofertą Interii i TV Puls zwiększył wpływy o 24 proc., wypłaci 153 mln zł dywidendy
W ub.r. przychody Polsat Media zwiększyły się o 23,6 proc. do 245,11 mln zł, m.in. dzięki przejęciu sprzedaży oferty reklamowej Grupy Interia i kanałów Telewizji Puls. Firma wypłaci 153 mln zł dywidendy, z czego zdecydowaną większość Cyfrowemu Polsatowi i Telewizji Polsat.
- Radio SuperNova Nadawca Radia SuperNova zwiększył przychody i zysk
Spadek słuchalności po zastąpieniu Radia Wawy przez Radio SuperNova nie przełożył się na wyniki finansowe nadającej rozgłośnię spółki International Communication: w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 14,8 proc. do 5,7 mln zł i zysku netto z 602,6 do 637,7 tys. zł.
- Publicis Groupe Publicis Groupe przejmuje Profitero z analityką e-commerce
Koncern marketingowy Publicis Groupe kupił firmę Profitero, oferującą w modelu SaaS platformę do analizy danych w e-commerce. Przejęta spółka, zatrudniająca ok. 300 pracowników, będzie działać jako osobny podmiot ze swoim dotychczasowym kierownictwem.









