Initiative przejął od Zenitha obsługę mediową Gellwe

Agencja mediowa Initiative, należąca do Mediabrands po wygranym przetargu odpowiada za obsługę mediową marki Gellwe (FoodCare).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Initiative przejął od Zenitha obsługę mediową Gellwe

Właśnie rozpoczyna się kampania promująca trzy flagowe produkty marki Gellwe: Sernik borówkowy z Galaretką borówkową i Śnieżką.

Atmosfera telewizyjnego spotu przenosi widza do ciepłej, pełnej słońca i radości kuchni, w której babcia przygotowuje sernik dla swoich wnucząt. Bohaterom towarzyszą Aniołki Gellwe – Magiczni Pomocnicy w Domowej Kawiarence, a sernik borówkowy szybko znika ze stołu. Kreację przygotowała agencja Plej. Reżyserem spotu jest Tomasz Knittel, a producentem Papaya Films.

Za realizację kampanii w telewizji i mediach digital odpowiada Initiative (Mediabrands) – to pierwsza kampania, jaką agencja przygotowała dla marki Gellwe po wygranym przetargu na obsługę mediową FoodCare.

Aktywności reklamowe marki w social media prowadzi gencja Open Gate.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"