Zenith ponownie zajmie się obsługą mediową FoodCare

Agencja mediowa Zenith (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę mediową kampanii reklamowej marki Gellwe należącej do FoodCare. Firma wraca do współpracy  tą agencją po rocznej przerwie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Zenith ponownie zajmie się obsługą mediową FoodCare

Zenith, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe, ponownie zajmie się obsługą mediową FoodCare, właściciela marek tj. Frugo, Black czy Gellwe. Decyzja została podjęta na podstawie przetargu, którego szczegółów firmy nie podają.

Przetarg dotyczył realizacji kampanii telewizyjnej, ale do obowiązków agencji Zenith należeć będzie również planowanie i zakup pozostałych mediów offline. Start pierwszej wspólnej kampanii promującej markę Gellwe zaplanowany jest na grudzień.

Zenith będzie odpowiadał za strategię komunikacji, planowanie oraz zakup mediów tradycyjnych kampanii marki Gellwe.FoodCare, po rocznej przerwie, zdecydował się wznowić współpracę z agencją mediową Zenith.

Zenith współpracował z FoodCare w latach 2017-2020 i odpowiadał za strategiczne planowanie i zakup mediów w telewizji, radiu, internecie, kinach i w zakresie reklamy zewnętrznej.

Ubiegłoroczną, świąteczną kampanię reklamową Gellwe od strony mediowej realizowała Sigma Bis, wspólna agencja mediowa PKN Orlen i Grupy PZU.

Zaledwie po miesiącu współpracy z Sigmą Bis FoodCare rozpisał nowy przetarg na obsługę mediową i w jego wyniku nawiązał współpracę z Havas Media (Havas Media Group). Ta agencja odpowiadała m.in. za obsługę mediową kampanii reklamującej markę Frugo.

 

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą