- Pepsi „Zima jest chwilą. Chwytaj ją!” w reklamie Pepsi (wideo)
Rozpoczęła się kolejna zimowa kampania reklamowa napoju Pepsi (produkowanego przez koncern PepsiCo). Akcja jest realizowana pod hasłem „Zima jest chwilą. Chwytaj ją!”.
- Anix Event Anix Event tworzy dział PR, na czele Marta Zięba
W agencji Anix Event utworzono dział public relations. Na jego czele stanęła Marta Zięba, poprzednio związana m.in. z ITBC Communication i Entertainment Group.
- Private Equity Jacek Bagiński wiceprezesem ds. finansowych w Echo Polska Properties
Jacek Bagiński został powołany na stanowisko Dyrektora Wykonawczego ds. Finansowych w Echo Polska Properties NV. Jacek Bagiński przejmie obowiązki od obecnego Dyrektora Wykonawczego ds. Finansowych pana Macieja Drozda i zostanie przyjęty w skład Rady Dyrektorów nie później niż 31 marca 2017. - Cieszymy się, że możemy mieć Jacka w naszym gronie – powiedział Hadley Dean, prezes EPP, dodając, że bogate doświadczenie pana Bagińskiego z sektora handlowego będzie dużą wartością dla EPP. Jacek Bagiński ma na swoim koncie ponad 20 lat pracy w finansach w firmach działających w Polsce oraz Europie Środkowej i Wschodniej (CEE), w tym przedsiębiorstwach prowadzących sprzedaż detaliczną, produkcyjnych i farmaceutycznych i FMCG, oraz zajmujących się poszukiwaniem złóż gazu ziemnego i innych surowców naturalnych. Był członkiem zarządów i wiceprezesem ds. finansowych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, kontrolowanych przez największe fundusze typu private equity działające w Polsce i w regionie CEE, a także międzynarodowe korporacje, w tym PepsiCo i BP/Amoco, o przychodach od 15 mln do ponad 750 mln euro. Pan Bagiński był odpowiedzialny za rozwój biznesu, w tym fuzje i przejęcia, finansowanie i sprawy podatkowe, a także za planowanie i kontrolę. Ostatnio Jacek Bagiński pełnił funkcję członka zarządu i dyrektora finansowego w Empik Media & Fashion S.A., jednej z największych spółek holdingowych kontrolujących grupę firm prowadzących działalność w zakresie sprzedaży detalicznej, e-commerce i usług. Maciej Drozd pozostanie na stanowisku do czasu ogłoszenia wyników finansowych spółki za 2016; następnie będzie kontynuował działalność w EPP jako członek zarządu po ostatecznej uchwale podjętej przez udziałowców w czasie rocznego zebrania walnego w 2017 roku.
- Agencja Warszawa Kampanie Hasbro w Czechach i na Słowacji zrealizuje Agencja Warszawa
Agencja Warszawa zajmie się obsługą reklamową marki Hasbro w Czechach i na Słowacji. Polska firma wygrała międzynarodowy przetarg marketera.
- Wyzwanie smaku "Wyzwanie smaku” w zimowej kampanii Pepsi (wideo)
Ruszyła zimowa edycja kampanii "Wyzwanie Smaku" reklamującej napój Pepsi (produkowany przez PepsiCo). Akcję przygotowały i realizują firmy BBDO Warszawa, Deloitte Digital, OMD, Ewesa i Partner od Promotion.
- PepsiCo PepsiCo wybiera Firstborn do obsługi w internecie, social mediami zajmie się sama
Koncern PepsiCo rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową w internecie, wybierając do tego agencję Firstborn. Obsługą działań w mediach społecznościowych firma zajmie się sama, w ramach uruchomionego właśnie nowego studia contentowego na Manhattanie.
- Ewa Rostalska Ewa Rostalska, Mateusz Miłobędzki i Beata Sadowska w agencji Generations
Do zespołu agencji reklamowej Generations dołączyły trzy nowe osoby: Ewa Rostalska jako senior art director, Mateusz Miłobędzki jako strateg i Beata Sadowska jako PR manager.
- Golden Drum 12 polskich nominacji w Golden Drum, najwięcej dla Grey Group i Walk
Podczas tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum przyznano 12 nominacji agencjom z Polski. Trzy szanse na nagrody ma Grey Group Poland, a dwie - Grupa Walk.
- Pepsi Pepsi będzie zdrowsza. Firma zapowiada obniżkę ilości cukru w swoich produktach
PepsiCo zapowiedziała zmniejszenie ilości cukru w swoich produktach. Decyzja została ogłoszona zaledwie tydzień po tym, jak Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) zarekomendowała wprowadzenie podatków od napojów zawierających cukier.
- Natalia Makowska Natalia Makowska przeszła z Brain do OS3
Natalia Makowska po ponad dwóch latach pracy w agencji Brain przeszła do agencji OS3 obejmując stanowisko senior account managera.









