Patrycja Bruź-Soniewicka i Kacper Kłos w zarządzie Brand New Galaxy

Do zarządu agencji Brand New Galaxy dołączyli Patrycja Bruź-Soniewicka jako chief operating officera oraz Kacper Kłos jako managing partner. Oboje poprzednio związani byli z Saatchi & Saatchi IS.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Patrycja Bruź-Soniewicka i Kacper Kłos w zarządzie Brand New Galaxy
Kacper Kłos, Patrycja Bruź–Soniewicka

Patrycja Bruź–Soniewicka będzie odpowiadać za współpracę pomiędzy podmiotami wchodzącymi w skład BNG, zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategii długoterminowej. Poprzednio przez trzy lata była dyrektor zarządzającą Saatchi & Saatchi IS, a w tej agencji pracowała pięć lat. Wcześniej związana była m.in. z BBDO Warszawa oraz Pepsico.

Kacper Kłos w roli partnera zarządzającego odpowiedzialny jest za obszar business development Brand New Galaxy. Będzie również budował ofertę firmy z myślą o rynku międzynarodowym oraz rozwiązaniach pozwalających na skalowanie biznesu. Przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję wiceprezesa Saatchi & Saatchi IS, a łącznie w agencji przepracował 12 lat. Zajmował się rozwojem biznesu w Interactive Solutions w Polsce i Rosji.

Bruź-Soniewicka i Kłos będą w tandemie odpowiadać za obszar pozyskiwania, weryfikacji i włączania do Brand New Galaxy nowych projektów, w tym analizę potencjalnych podmiotów uzupełniających istniejące w tej chwili na platformie.

- BNG agreguje kompetencje tych najlepszych i stwarza im warunki nie tylko do rozwoju, ale też zapewnia i stymuluje powstawanie przestrzeni na ich pomysły oraz inicjatywę. Finalizujemy rozmowy z nowymi podmiotami, które dołączą do BNG w tym kwartale - komentuje Kacper Kłos.

Brand New Galaxy to grupa marketingowo-technologiczna założona w październiku 2017 roku. Zarząd tworzą, oprócz Bruź-Soniewickiej i Kłosa, prezes Olga Adamkiewicz oraz partnerzy zarządzający - Wiktoria Danielewska, Michał Glapiński i Jakub Krawczyk.

BNG zajmuje się integracją „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Firma zaprasza do współpracy kolejne podmioty, oferując współdzielenie usług i narzędzi oferowanych przez poszczególne spółki oraz przestrzeń biurową, opiekę HR-ową, finansową czy prawną.

Obecnie w ramach firmy skupione są: Pathfinder 23 – agencja aktywująca marki w obszarze e-Commerce, Spacecamp – agencja digitalowa o profilu kreatywno-technologicznym, Life on Mars – agencja through the line, budująca komunikację marek w ekosystemie digital i poza nim oraz Synthrone - platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w e-commerce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji