Reklamy z kampanii są oparte na dyskotekowej, rwanej muzyce oraz scenach pokazujących, jak bohaterowie dzięki reklamowanemu napojowi przełamują rutynę: mężczyzna siedzący w taksówce w korku wyskakuje ze spadochronu, a dziewczyna przymierzająca ubrania natychmiast przenosi się na imprezę.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cindy-crawford-powraca-w-reklamie-pepsi-na-super-bowl ##
Reklamy kończą się prezentacją dwóch wersji smakowych Pepsi: Wild Cherry i Lime, a także hasłem: „Zasmakuj. Pokochaj. Żyj chwilą”.
Działania reklamowe obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.
Za obsługę marketingową Pepsi w Polsce odpowiadają firmy BBDO Warszawa (kreacja i adaptacja reklam), Deloitte Digital i VML Poland (aktywności w internecie), OMD Media Direction (planowanie i zakup mediów) oraz Questia (działania PR).












