Deloitte Digital zrealizuje kampanię Lay’s „Which Lay’s Is Yours?” na 13 rynków europejskich

Polski oddział agencji Deloitte Digital w wyniku wygranego przetargu przygotował materiały do kampanii digital marki Lay’s (PepsiCo).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Deloitte Digital zrealizuje kampanię Lay’s „Which Lay’s Is Yours?” na 13 rynków europejskich

Przedmiotem przetargu było przygotowanie kampanii digitalowej dla marki Lay’s na trzynaście rynków Europy Środkowo-Wschodniej, w tym strony internetowej, egzekucji do działań w social media, kampanii display, a także aktywacji dla influencerów.

Stworzone przez agencję materiały bazowały na stworzonym wcześniej, regionalnym koncepcie kreatywnym „Which Lay’s Is Yours?”.

- Lay’s to kolejny międzynarodowy projekt prowadzony przez Deloitte Digital CE, wykorzystujący nasze kompetencje w obszarze marketing & content - mówi Monika Salamon, group cccount director z Deloitte Digital CE.

Lay’s to nie jedyna marka z portfela PepsiCo obsługiwana przez Deloitte Digital. Agencja pracuje także dla Pepsi (m.in. komunikacja online „Wyzwania smaku” z Filipem Chjzerem)  i Mirinda (przygotowanie kampanii „Smakuj życie” z youtuberką Agnieszką Grzelak).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+