- biżuteria Katarzyna Cichopek wprowadza do sprzedaży biżuterię własnej marki YA
Aktorka serialowa Katarzyna Cichopek wprowadza na rynek własną markę biżuterii YA. Za jej kreację i komunikację odpowiada SMI Agency.
- Anything goes. Ale jazda! 899 tys. widzów debiutu „Anything goes. Ale jazda!”, 1,36 mln show „Ameryka da się lubić” i 2,59 mln serialu „Ludzie i bogowie”
Pokazane w piątek wieczorem w TVP2 pierwsze dwa odcinki nowego programu „Anything goes. Ale jazda!” oglądało średnio 899 tys. widzów. Debiut show „Ameryka da się lubić” miał 1,36 mln osób, a pierwszy odcinek „Ludzi i bogów” śledziło 2,59 mln widzów.
- podsumowanie tygodnia TVP1 i TVN liderami. „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” i „Ludzie i bogowie” hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Ludzie i bogowie”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
- rynek telewizyjny Reklamodawcy wracają do telewizji, jesienią nadwyżka popytu nad podażą
W ogólnopolskich telewizjach ruszyły jesienne ramówki, a w nich sporo nowości, które mogą przyciągnąć przed telewizory spragnionych od wiosny br. premier widzów. Z reklamami na szklany ekran wracają też marketerzy, z których część wydaje to, czego nie wydała w czasie lockdownu. - Listopad i grudzień będą trudne, i to nie dla stacji, a dla reklamodawców. Będziemy mieć bowiem do czynienia z nadwyżką popytu nad podażą, czyli więcej będzie potencjalnych zleceń niż dostępnej przestrzeni reklamowej, które stacje mogą udostępnić. Już teraz widzimy praktycznie pełne wyprzedanie stacji - podkreśla Maciej Gronau, senior multiscreen trading manager w Publicis Groupe.
- jesienna ramówka Jesienna ramówka TVP. Jacek Kurski: Bardzo podobna pod względem kosztów do poprzedniej
- Ta ramówka była bardzo podobna pod względem kosztów do poprzedniej. Mamy bardzo rygorystycznych dyrektorów finansowych, którzy kontrolują wydatki. Dyscyplina budżetowa została zachowana - zapewnia Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej, komentując najdroższe pozycje programowe w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
- Ludzie i bogowie Osiem nowości jesienią w TVP1 i TVP2. Jacek Kurski: Potęga oferty Telewizji Polskiej
Telewizyjna Jedynka jesienią pokaże trzy nowości: serial „Ludzie i bogowie”, program „Motel Polska” oraz paradokument „Kasta”. Z kolei widzowie Dwójki zobaczą pięć nowych projektów: telenowelę „Uzdrowisko” oraz programy „Anything Goes. Ale Jazda!”, „Ameryka da się lubić”, „Przyjaciele na zawsze” i „Smaki świata po polsku”. - Jestem przekonany, że ta ramówka Telewizji Polskiej spotka się z państwa najlepszym przyjęciem. Zapraszam do świetnej oferty, bądźmy razem z TVP - komentuje Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
- Pytanie na śniadanie Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski nową parą gospodarzy „Pytania na śniadanie”, zastąpią Macademian Girl i Roberta El Gendy
Od września nową parą gospodarzy „Pytania na śniadanie” będą Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski. Zastąpią w tej roli Macademian Girl i Roberta El Gendy.
- Telewizja Polska Mecze Polski w piłkarskiej Lidze Narodów najdroższe we wrześniowym cenniku TVP
W opublikowanym na wrzesień br. cenniku reklamowym TVP najwyżej wyceniono spoty przy piłkarskich meczach Polaków w ramach Ligi Narodów oraz przy serialu „M jak miłość”. Kosztują ponad 100 tys. zł.
- Witold Kołodziejski KRRiT odpowiada na zarzuty Kurskiego ws. „kradzieży streamów TVP”. "Nieznajomość rozległej tematyki medialnej"
Jacek Kurski, członek zarządu, któremu powierzono obowiązki prezesa ocenił, że Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji "godzi się na kradzież streamów TVP" przez usługę WP Pilot. - Być może skrzywienie optyki wynika z nieznajomości rozległej tematyki medialnej obejmującej całość zjawiska, a nie tylko jeden z jej wielu aspektów - odpowiedział na zarzuty Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT.
- reklama telewizyjna W czerwcu wpływy reklamowe Polsatu, TVP1 i TVN7 ponad 10 proc. w dół, w lipcu 100 proc. wypełnienia bloków
Lipiec jest pierwszym miesiącem od wybuchu pandemii koronawirusa, w którym sytuacja na rynku reklamy tv wraca do okresu sprzed COVID-19. W ogólnopolskich stacjach tv wypełnienie bloków reklamowych sięga 100 proc., znacznie wzrósł też udział zakupu cennikowego. Zdaniem ekspertów z domów mediowych rosnący popyt na reklamę tv wynika m.in. z niskiej ceny reklamy w okresie wakacyjnym oraz inwestowania przez reklamodawców pieniędzy niewykorzystanych w czasie lockdownu.









