- spocie PiS Eksperci o spocie PiS-u: dziura w drodze - nie, wykluczenie - tak
Spot wyborczy PiS-u „Słowa prawdy” zbiera mieszane opinie ekspertów. Dość dobrze oceniany jest sam przekaz, natomiast gorzej - jego forma, inspirowana reklamą amerykańskiej partii republikańskiej.
- Słowa prawdy „Słowa prawdy” do premiera Tuska w spotach PiS-u. Plagiat spotu z USA? (wideo)
Do emisji w telewizji i radiu trafiły nowe spoty PiS-u, w których różni ludzie deklarują: „Panie premierze Tusk, panu już dziękuję”. Spoty są zainspirowane niedawną reklamą amerykańskiej Partii Republikańskiej.
- Wprost Przeciwnie Tygodnik "Wprost Przeciwnie" od byłych dziennikarzy "Wprost"
Byli dziennikarze tygodnika “Wprost”, którzy pracowali w tytule, gdy należał on do rodziny Królów, szykują nowy tygodnik opinii pt. “Wprost Przeciwnie”. Ma być przeciwwagą dla obecnego “Wprost”, kierowanego przez Tomasza Lisa.
- Television WPROST: polityka, media, kuchnia, łóżko - polskie rewolucje 2011
Zbigniew Ziobro i Jacek Kurski chcą, by prezes przestał być prezesem. Ale widzą, że obalić go nie mogą. Muszą czekać. Czy w Prawie i Sprawiedliwości trwa pełzająca rewolucja? Rewolucja trwa w najlepsze na polskim rynku mediów. ITI sprzedaje TVN, nowego właściciela będzie miała „Rzeczpospolita”. W najnowszym wydaniu tygodnika WPROST – polskie rewolucje 2011.
- Małgorzata Zaborowska Małgorzata Zaborowska: PR polityczny to trudna dziedzina
- PR polityczny to trudna dziedzina, która wymaga specjalizacji i doświadczenia - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Małgorzata Zaborowska, prezes agencji United PR.
- Małgorzata Zaborowska Małgorzata Zaborowska - prezes agencji United PR
Z Małgorzatą Zaborowską, prezesem zarządu agencji United PR/Ketchum rozmawiamy m.in. o sytuacji na polskim rynku usług PR, jego ewolucji w ciągu ostatnich 20 lat, PR politycznym i działaniach promocyjnych podejmowanych przez główne polskie ugrupowania.
- Drugie śniadanie mistrzów “Drugie śniadanie mistrzów” zyskało widzów, ale przegrywało z TVP Info
W sezonie 2010/2011 program Marcina Mellera “Drugie śniadanie mistrzów” oglądało o 40 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. Kanał TVN 24 w czasie emisji talk-show przegrywał jednak z konkurencyjnym TVP Info.
- Jerzy Modlinger Jerzy Modlinger: „Teleexpress” unika angażowania się
- „Teleexpress” mówi ludziom prawdę, przekazuje informacje rzetelne i sprawdzane, ale równocześnie nie przesadzamy w szukaniu dziury w całym, a raczej szukamy wiadomości optymistycznych - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Modlinger, szef programu.
- Jerzy Modlinger Jerzy Modlinger, szef „Teleexpressu”
Z Jerzym Modlingerem, szefem „Teleexpressu”, rozmawiamy o tajemnicy sukcesu tego programu oraz jego jubileuszu 25-lecia istnienia, rzetelności dziennikarskiej, sztandarowych programach informacyjnych emitowanych w TVP oraz stacjach komercyjnych, jak również o polskim rynku mediów.
- Kampania na Żywo Tomasz Machała: Kampania na Żywo w czterech wersjach
Na stronie Kampania na Żywo został wprowadzony liquid layout, który dopasowuje jej szerokość do czterech typów urządzeń. O serwisie rozmawiamy z jego twórcą Tomaszem Machałą, dziennikarzem „Wydarzeń” Polsatu.









