- WP Zataniści reklamują porównywarkę tanio.pl uruchomioną przez WP(wideo)
Wirtualna Polska uruchomiła porównywarkę cen tanio.pl. Serwiswspiera dwuetapowa kampania reklamowa oparta na koncepcie "jestemzatanistą".
- National Geographic Polska Wałęsa, Kwaśniewska i prof. Bartoszewski w urodzinowym wydaniu'National Geographic Polska'
Miesięcznik "National Geographic Polska" odchodzi 10-lecieistnienia na rynku. Z tej okazji wydawca pisma, spółka G+J Polska,przygotowała urodzinowe wydanie magazynu, które ukazało się 1października br. Numer w całości został przygotowany przez polskąredakcję.
- Lipton Rusza kampania 'Smak Orientu w Piramidkach Lipton'
Unilever rozpoczął kampanię wprowadzającą cztery orientalne smakiherbaty Lipton. Akcja obejmuje loterię oraz reklamy w prasie,internecie i punktach sprzedaży.
- Agora Wyborcza.biz - nowy ekonomiczny serwis Agory
W internecie pojawił się portal Wyborcza.biz, nowy serwisekonomiczny Agory.
- HTC Hero Play wprowadza telefon HTC Hero
Play wprowadza do swojej oferty telefon komórkowy HTC Hero. Cenaurządzenia waha się od 1 zł do 1699 zł.
- McDonald's McDonald's: Idź na jakość
Pod hasłem "Idź na jakość" rozpoczęła się kampania reklamowaMcDonald's Polska. Akcja jest obejmuje prasę, internet, outdoororaz w restauracje tej sieci.
- Anna Rossa Milena Matwiejuk art directorem Focus Media Group
Milena Matwiejuk objęła stanowisko art directora w agencji FocusMedia Group. Do firmy dołączyła również - jako account manager -Anna Rossa.
- Colgate Total Advanced Sensitive Kampania BTL wprowadza Colgate Total Advanced Sensitive
Pod hasłem "Wybierz nowy wymiar ochrony" rusza kampania BTLwprowadzająca pastę Colgate Total Advanced Sensitive. Akcjaobejmuje punkty sprzedaży.
- Bridgestone Rozpoczęła się wizerunkowa kampania Bridgestone (wideo)
W telewizji, prasie i internecie jest prowadzona wizerunkowakampania reklamowa opon Bridgestone. Akcja przebiega pod hasłem"Passion for Excellence".
- Kampanie reklamowe Robert Leszczyński, Krzysztof Skiba i Tomasz Jacyków w reklamie'Wprost Light' (foto)
Wejściu na rynek nowego tygodnika 'Wprost Light' (AWR Wprost),który pojawi się w sprzedaży 28 maja br., towarzyszyć będziekampania reklamowa realizowana pod hasłem "A jakie jest Twojedrugie oblicze?".









