"Aż chce się zostać na zimę" - Bonarka reklamuje wyprzedaże

Na outdoorze rusza kampania reklamująca zimowe wyprzedaże w Bonarka City Center. Akcja przebiega pod hasłem "Aż chce się zostać na zimę".

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej krakowskiej galerii handlowej Bonarka City Center wykorzystywany jest wizerunek charakterystycznego dla niej komina oraz bociana, który nie chce odlecieć do ciepłych krajów. Przekaz pod hasłem "Aż chce się zostać na zimę" żartobliwie promuje wyprzedaże trwające obecnie w tym centrum. W kampanii po raz pierwszy wykorzystywany jest claim "Bonarka otwarta na dobre", który jest w bieżącym roku przewodnim hasłem reklamowym tego centrum.

grafika

Akcja jest prowadzona w Krakowie, obejmując nośniki outdoorowe mobile backlight. Kreację kampanii - zaplanowanej na styczeń - przygotowała agencja Focus Media Group, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Bonarka City Center.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję