Magdalena Swoboda - Młynarczyk otworzyła agencję PR

Magdalena Swoboda - Młynarczyk, dotychczas pracująca jako specjalista ds. PR w wydawnictwie G+J Polska, otworzyła własną agencję public relations Swoboda PR.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Na początku przede wszystkim będę świadczyła usługi w zakresie media relations i bieżącej obsługi PR, ale również doradztwa w dziedzinie kreowania wizerunku i komunikacji - mówi nam Swoboda- Młynarczyk.

Swoboda nadal będzie współpracowała z G+J Polska, świadcząc jako agencja PR usługi public relations dla  wydawanych przez spółkę magazynów: "National Geographic Polska", "National Geographic Traveler", "Focus" i "Focus Historia". Z tego powodu wydawca nie zamierza zatrudniać nikogo na jej miejsce.

 - Obecnie G+J jest moim najważniejszym klientem, ale nie ograniczam swojej działalności do obsługi wyłącznie wydawnictwa - tłumaczy Swoboda- Młynarczyk..

Magdalena Swoboda - Młynarczyk w G+J Polska pracowała od marca 2007 roku. Wcześniej zdobywała doświadczenie w zespołach komunikacji CitiBanku i Ministerstwa Finansów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+