Wysoka skuteczność e-mailingu

Według badania TNS OBOP e-mailing zajmuje w oczach praktyków drugą pozycję pod ...

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Według badania TNS OBOP e-mailing zajmuje w oczach praktyków drugą pozycję pod względem skuteczności w rankingu narzędzi marketingu bezpośredniego.

W 2002 roku marketing bezpośredni stosowało 77% firm, natomiast w bieżącym roku zamierza z nich skorzystać 82%. Według ankietowanych przez TNS OBOP użytkowników najważniejszą rolę wśród narzędzi marketingu bezpośredniego odgrywają przesyłki bezpośrednie (37%), telemarketing i e-mailing (po 15%) oraz ogłoszenia zwrotne w prasie (10%).

Jednocześnie, według użytkowników, najbardziej efektywne są przesyłki bezpośrednie (75% wskazań), e-mailing (66%), dystrybucja przez stronę www (59%) oraz ogłoszenia zwrotne (48%). Mniejszą efektywność przypisuje się reklamie online (40%), telemarketingowi (38%) i sprzedaży katalogowej (30%).

Najczęściej narzędzia marketingu bezpośredniego stosują branże: przemysłowa (17%), spożywcza (15%), turystyczna (14%) a po nich plasuje się motoryzacja (10%), telekomunikacja (9%) i finanse (6%).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów