Wysoka sprzedaży poradników dla kobiet

Miesięczniki poradnikowe dla kobiet w lutym 2006 roku poprawiły wyniki sprzedaży - najwięcej zyskała "Olivia".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W lutym 2005 roku liderem sprzedaży* wśród miesięczników adresowanych do kobiet były ”Dobre Rady” (Burda Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Sprzedaż wyniosła 471 221 - to o prawie 8 proc. więcej niż rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazła się ”Claudia” (G+J Polska), a na trzecim – ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 455 938 egz. (jako miesięcznik od lipca ub.r., wcześnie dwutygodnik).

Na kolejnych miejscach: ”Poradnik Domowy” (Agora SA) - wzrost o ponad  40 proc. - i ”Olivia” (Axel Springer Polska) z wynikiem 402 227 egz. (wzrost sprzedaży o ponad 150 proc.). 

  luty20062005ZKDPRozpow. płatne razemDobre Rady471221439960Claudia461701442255Świat Kobiety455938-Poradnik Domowy426153320058Olivia402227160211

* - rozpowszechnianie płatne razem

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu