Wystartował cyfrowy magazyn 'Pepper by Pino'

W sieci pojawił się e-magazyn "Pepper by Pino" - wspólny projekt domu sprzedaży prasy Ad Meritum oraz platformy internetowej Pino.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Pepper by Pino" powstał z myślą o młodych użytkownikach internetu, którzy coraz rzadziej sięgają po tradycyjne wydania gazet. Na początku ma ukazywać się co kwartał. Treści prezentowane w magazynie dotyczą muzyki, mody, nowości technicznych, motoryzacji i zagadnień społeczno-obyczajowych. Ideą pisma jest promocja platformy Pino, która dostarcza część kontentu do magazynu -  znaleźć w nim można zatem przegląd najpopularniejszych filmów z serwisu patrz.pl, newsów z xoxo.pl czy ithink.pl czy najciekawszych kanałów z Pino TV. Reszta zawartości pozyskiwana jest od autorów zewnętrznych.

Ad Meritum w projekcie odpowiada za jego koordynację, produkcję magazynu oraz pozyskiwanie do niego reklam. Oferta reklamowa "Pepper by Pino" zawiera elementy multimedialne czy opcję przekierowywania użytkowników na stronę reklamodawcy.

Premiera pierwszego numeru wsparta jest kampanią reklamową w serwisach grupy Pino, na którą składają się m.in. reklamy typu display, mailingi, linki tekstowe itp. Akcja ma potrwać do 28 grudnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela