Wystartowała kampania wprowadzająca Oshee (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa napojuizotonicznego Oshee. Akcja jest skierowana do aktywnych mieszkańcówmiast.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania reklamowa wprowadza na rynek napójizotoniczny Oshhe, który w trzech smakach jestdostępny w sieciach handlowych, klubach fitness i na stacjachbenzynowych. Kreacja promocyjna pod hasłem "Isotonic SportsDrink" podkreśla, że pomaga on szybko regenerować siły powysiłku fizycznym. Produkt, podobnie jak reklamująca go kampania,jest skierowany do aktywnych ludzi żyjących w miastach.

Akcja jest prowadzona w telewizji (5-, 10- i 30-sekundowe spotyTVN, TVN24, TVN Turbo, Polsacie, TVP1, TVP2, MTV, VIVA, VH1,National Geographic, Extreme Sports) oraz internecie.Kreację kampanii telewizyjnej - zaplanowanej do końca sierpnia -przygotowała agencja Henyo Behrendt, działania wsieci prowadzi firma Benhauer, a planowaniem i zakupem mediów zająłsię dom mediowy Maxus.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"