Wyzwól w sobie naturalne piękno - zatańcz z Super-Pharm

Ruszyła kolejna kampania Super-Pharm! Jej głównym elementem jest taniec, który stał się czołowym motywem w komunikacji marki w 2013 roku.  Firma zaprezentowała kolejny taneczny spot, prezentujący aktualną ofertę 1+1 ZA GROSZ.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Taniec nie jest jedynie formą aktywności fizycznej, ale także pobudza zmysły. Dzięki temu współczesna kobieta może nie tylko dbać o swoje zdrowie, ale również poprzez lekkość i wdzięk tańca rozwijać swoją kobiecą stronę. Dlatego właśnie taniec jest motywem przewodnim Super-Pharm w 2013 roku. Spoty reklamowe, zostały zrealizowane w konwencji musicalu i inspirują do wyzwolenia w sobie naturalnego piękna, gracji i pewności siebie.

W piątek 31 maja w sieci sklepów Super-Pharm pojawiła się nowa oferta promocyjna 1+1 ZA GROSZ. Super-Pharm wychodzi naprzeciw potrzebom klientów i umożliwia zrobienie zakupów w bardzo atrakcyjnej cenie. To doskonała okazja dla osób ceniących swój czas i rozsądnie zarządzających portfelem. Promocja 1+1 ZA GROSZ obowiązuje do 12 czerwca b.r. Ofertę można przejrzeć na stronie Super-Pharm: www.superpharm.pl/promocje/index

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Communication Unlimited. Realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Motion Brand. Kampania jest obecna w mediach od 31 maja b.r. i jest realizowana w oparciu o telewizję, internet, outdoor i materiały POS.

Spot reklamowy Promocji 1+1 ZA GROSZdostępny jest na kanale Super-Pharm Poland na YouTube.

O Super-Pharm

Super-Pharm to jedyna sieć sklepów typu drugstore w Polsce, będąca połączeniem apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. Sieć osiągnęła liczbę 44 własnych sklepów samoobsługowych, działających w większości dużych miast. Swoim zasięgiem obejmuje województwa zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, lubuskie, mazowieckie, łódzkie, wielkopolskie, dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie, świętokrzyskie i podkarpackie.

Super-Pharm oferuje bogaty asortyment produktów w kategoriach: kosmetyki, dermokosmetyki, suplementy diety, selektywne perfumy, produkty do makijażu, artykuły toaletowe, produkty pielęgnacyjne do twarzy i ciała, artykuły dla małych dzieci, środki czystości i różnego rodzaju akcesoria.

Sieć Super-Pharm jest rynkowym liderem w Izraelu. Składa się tam z ponad 150 aptek-drogerii i zatrudnia 6000 osób. W Kanadzie sieć działa pod nazwą - Shoppers Drug Mart.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online