Agencja TBWA jest autorem dwóch spotów reklamowych w reżyserii Jana Jakuba Kolskiego oraz layoutu prasowego „Św. Piotr”. Kampania potrwa do końca marca br.
Spoty telewizyjne pt. „Św. Piotr” oraz „Dysputa” przygotowane przez TBWATelescope oraz film JWT pt. „Księżniczka” wyreżyserowany przez Bogdana Dziworskiego wyemitują: Polsat (11-18.02), TVN (18-25.02.), TVP (27.02. - 19.03.) oraz stacja 4Fun TV (18.02.-11.03.).
Layouty prasowe pojawią się na łamach: Polityki, Forum, Wprost, Zwierciadła, Gazety Wyborczej, Nowego Dnia, dodatku Gazety Wyborczej "Co jest grane", telewizyjnych dodatków Gazety Wyborczej oraz Nowego Dnia, Rzeczpospolitej, Newsweeka, Forbesa, Olivii, Czterech Kątów, Samego Zdrowia.
Dodatkowo, kampania wspierana będzie w mediach internetowych.
Agencja TequilaDigital, należąca do TBWACommunication Group, przygotowała banner internetowy, który zamieszczą na swych witrynach O2.pl, ARBOmedia, Ad.net oraz IDMnet. Częścią kampanii są również spoty radiowe przygotowane przez agencję JWT, które można będzie usłyszeć na antenie Programu 1 Polskiego Radia oraz w następujących stacjach radiowych: Alex, Dla Ciebie, Eska Nord, Fiat, Jazz, Katowice, Łódź, Pik, Plus, Pogoda, Polskie Radio Kielce, Praga, Tok FM, Wawa, Zet.

Radiostacja zamieści na swojej stronie internetowej informację o kampanii. Radio Polonia wyemituje na swojej antenie wywiad z Ewą Błaszczyk. Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland na potrzeby kampanii udostępniła swoje citylighty. Media zaplanował dom mediowy Brand Connection.
Celem kampanii jest zbiórka funduszy na wybudowanie pierwszej w Polsce kliniki-wzorca dla dzieci po ciężkich urazach mózgu przy Rehabilitacji Neurologicznej w Centrum Zdrowia Dziecka. Darczyńcy mogą wesprzeć projekt Fundacji „AKOGO?” wysyłając sms o treści "Budzimy" pod nr 71030, o czym komunikuje również layout prasowy. Dochód netto z akcji w całości przekazany zostanie na budowę kliniki Budzik. Akcję wspiera 3 operatorów telefonii komórkowej: Centertel (Orange), Era ( Heyah), Plus GSM ( Sami swoi).
„Jest to kampania o potrzebie bliskości, potrzebie kontaktu, która nie zanika u osób w śpiączce. I o tym, że miłość, którą im dajemy ma autentyczną wartość terapeutyczną, mogącą „przywracać do życia”.

Siłą tej kampanii jest również to, że stoi ponad konkurencję i współzawodnictwo w biznesie, łącząc wysiłki dwóch międzynarodowych agencji TBWA i JWT, współpracujących z Fundacją Ewy Błaszczyk "Akogo?” – mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art. Promotion Director TBWATelescope.
Cel kampanii: Wzbudzenie dyskusji na temat wartości życia w kontekście śpiączkiPrzedstawiciel klienta: Ewa Błaszczyk, Anna KrzysztofowiczAgencja: TBWAPrzedstawiciel agencji: Malina Wieczorek TELESCOPEDyrektor Kreatywny: Bartek BartoszekScenariusz: Bartek BartoszekReżyseria: Jan Jakub KolskiZdjęcia: Michał PakulskiMuzyka: Joszko BrodaStudio postprodukcyjne: ORKADźwięk: Café OleArt director: Arek PawlikCopywriter: Tomek ZielińskiMedia: tv, outdoor, prasa, internetCzas trwania: od listopada 2005 przez ok. 2 lata











