Wzór na ropę i zysk w kampanii Kulczyk Oil Ventures

W prasie i internecie startuje kampania reklamowa Kulczyk Oil Ventures. Akcję pod hasłem „Wzór na ropę, wzór na zysk” przygotowała agencja ArtGroup.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania reklamowa Kulczyk Oil Ventures jest związana z nadchodzącym debiutem tej spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych. Przekaz pod hasłem „Wzór na ropę, wzór na zysk” jest skierowany do potencjalnych inwestorów, podkreślając sukcesy firmy w sektorze ropy i gazu.

grafika

Akcja – zaplanowana do 7 maja – obejmuje prasę i internet (tytuły i serwisy biznesowe). Całość kampanii przygotowała agencja ArtGroup, zajmując się kreacją, strategią i koordynacją działań oraz planowaniem i zakupem mediów na ich potrzeby.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"