Rozrasta się sieć nośników reklamy wewnętrznej należących do firmy Press Service. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy na terenie całej Polski przybyło ich ponad 200. O kolejne 30 tablic została poszerzona oferta w Bydgoszczy i Toruniu, a do końca roku ich liczba w miastach woj. kujawsko - pomorskiego ma przekroczyć 100 plakatów. Obecnie Press Service dysponuje liczbą około 8700 nośników typu Ad room w całej Polsce. Ad room to nośnik reklamowy, który zapewnia unikatowy kontakt klienta z reklamą znajdującą, się w centralnym miejscu poczekalni i w głównych ciągach komunikacyjnych. Dzięki temu klient, który średnio przebywa około 20 minut w poczekalni u lekarza, kosmetyczki czy fryzjera, ma zapewniony długotrwały, niczym niezakłócony kontakt z reklamą. Równocześnie format (plakat B1) zapewnia wystarczająco dużą powierzchnię by zamieścić nie tylko zdjęcia, ale również informacje dotyczące reklamowanego produktu. Wyróżnikiem i zaletą Ad room na tle innych form reklamy jest starannie wyselekcjonowane miejsce oraz czas ekspozycji, które zwiększają szansę na przyjęcie reklamy. Przebywając w poczekalni klient ma czas i w naturalny sposób zaczyna "pochłaniać" wszystko, co widzi wokół siebie.

Poprzez sieć nośników typu Ad room możliwe jest dotarcie w ciągu miesiąca do około 7 milionów wyselekcjonowanych odbiorców. Do końca roku 2004 firma Press Service planuje rozszerzenie swojej sieci o kolejne 2 000 tablic typu Ad room.











