Wzrost sprzedaży Pulsu Biznesu

"Puls Biznesu" zanotował średni wzrost sprzedaży w 2002r. w stosunku do 2001r.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wyniki sprzedaży "Pulsu Biznesu" nie poddają się trendom rynkowym. Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Pracy "Puls Biznesu" jako jedyny dziennik ogólnopolski zanotował średni wzrost sprzedaży w 2002r. w stosunku do 2001r. Średnia sprzedaż "Pulsu Biznesu" była w 2002r. o 4,7% wyższa niż w 2001r. Na tak dobry wynik wpływ miał przede wszystkim średni wzrost prenumeraty dziennika o 6,3%.

Rok 2002 dziennik może również zaliczyć do bardzo udanych biorąc pod uwagę wpływy reklamowe. Z danych Agory Monitoring wynika, że wzrosły one o prawie 40%.

- Było to możliwe między innymi dzięki poszerzeniu portfolio reklamodawców o firmy oferujące produkty klientom indywidualnym. W końcu czytelnicy "Pulsu Biznesu" to również zamożni konsumenci. Szacujemy, że wpływy z reklam w styczniu br. wzrosły o 30% w stosunku do stycznia 2002 r. To dobrze prognozuje na cały rok - mówi Andrzej Stepanów, dyrektor marketingu Bonnier Business Polska.

W jednym z ostatnich wywiadów Waldemar Tevnell prezes Bonnier Business Polska zapowiedział, że w związku dobrymi wynikami "Puls Biznesu" wydawnictwo rozważa inwestycje w 2-3 nowe projekty. Będzie to prasa fachowa, prawdopodobnie tygodniki.

"Puls Biznesu" ukazuje się od 1997 r. Jest największym dziennikiem gospodarczym w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"