W styczniu i w lutym Ströer odnotował wzrost sprzedaży wszystkich tablic o 12% w porównaniu do pierwszych dwóch miesięcy roku ubiegłego. Sprzedaż billboardów wzrosła o ponad 22%. Atrakcyjność nowej oferty handlowej Ströera została potwierdzona.
Nowa oferta sprzedaży billboardów Ströera obowiązuje od początku roku. Objęła m.in.: praktyczne wykorzystanie metodologii Oscar, sprzedaż billboardów w pakietach wartościowych i uzależnienie cen od kategorii miast. Najbardziej spektakularnym punktem oferty było wprowadzenie w Polsce, wzorem innych krajów europejskich, dwutygodniowego standardu kampanii na billboardach. Notowany od początku roku dynamiczny wzrost sprzedaży tablic wydaje się potwierdzać jej atrakcyjność. Najbardziej wymowny sukces - 22% wzrost - zanotowano w sprzedaży billboardów.
Nowa oferta handlowa Ströera trafiła w oczekiwania klientów. Umożliwia im większą elastyczność i dynamikę w planowaniu oraz realizacji kampanii. Gwarantuje powiązanie ceny kampanii z wartością użytych w niej tablic.

Ströer nie zamierza na tym poprzestawać. Nadal będzie się starał skutecznie budować wartość firmy, poprzez stałe podwyższanie jakości usług i poziomu obsługi klientów.











