W ramach współpracy na kanale YouTube będą pojawiać się materiały dedykowane marce x-kom, które – wraz z lokowaniem pasywnym oraz obecnością na instagramowych profilach twórców – mają dotrzeć do młodszej grupy odbiorców treści: generacji Z oraz Alfa.
W domu influencerów powstanie także specjalna montażownia wyposażona w sprzęt dostarczony przez x-kom.
- Świat się bardzo szybko zmienia, a każde kolejne pokolenie czy też generacja mają inne potrzeby. My chcemy do tych młodych ludzi dotrzeć. Stąd nawiązanie współpracy z Genzie, którego uczestnicy praktycznie z dnia na dzień stali się idolami swojego pokolenia. Wierzymy w synergię kreatywności i doświadczenia. Ciekawy i pomysłowy content Genzie - wraz z naszą wiedzą o sprzęcie elektronicznym – dają gwarancję stworzenia treści poszukiwanych i pożądanych przez młodych ludzi - dodaje dyrektorka marketingu x-komu, Katarzyna Dyczek.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/x-kom-przeprasza-reklama-jas-kapela-film-czarny-piatek ##
Co to jest Genzie
Genzie, to najnowszy projekt z inicjatywy Karola “Friza” Wiśniewskiego. Jego trzon stanowi grupa influencerów, mieszkająca wspólnie w jednym z podkrakowskich domów, który został przystosowany specjalnie pod ten cel i w którym będzie tworzyć lifestyle’owe treści na platformy Youtube oraz Instagram.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/co-ogladalismy-na-youtube-w-2021-roku-ekipa-karol-fritz-sanahvevo-polska-ranking-standup ##
W skład kolektywu wchodzi szóstka twórców – dwójka uznanych influencerów, trzy osoby wyłonione w specjalnym show „Twoje 5 Minut”, emitowanym od września na platformie YouTube, oraz partner jednej z uczestniczek. Grupa będzie tworzyć content co do zasady w tzw. trybie daily – nowe filmy będą więc pojawiać się codziennie. Planowo cały projekt ma trwać 12 miesięcy.











