Ostatnie dane dotyczące działalności sprzedażowej Xiaomi zostały ujawnione w korespondencji skierowanej do pracowników koncernu przez jego prezesa Lei Juna.
Według tych informacji koncern w II kwartale br. dostarczył do sprzedaży 23,1 mln sztuk smartfonów własnej produkcji. To oznacza wzrost aż o 70 proc. w porównaniu z I kwartałem br.
Xiaomi mówi jedynie o liczbie urządzeń skierowanych do dystrybucji w podanym kwartale, nie zdradza jaka część z nich znalazła nabywców. To nie zmienia jednak faktu, że pod względem dostaw ostatni okres okazał się dla chińskiej firmy rekordowy.
Jedyne dane dotyczące sprzedaży w II kwartale opublikowane przez Xiaomi dotyczą rynku w Indiach i są obiecujące. Zgodnie z nimi smartfony produkowane przez chińskiego producenta znalazły o 328 proc. więcej nabywców niż w tym samym okresie rok wcześniej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejsze-smartfony-w-polsce-w-2017-roku-sprzedano-ponad-2-mln-egz-samsung-liderem ##
W liście do pracowników szef Xiaomi zaznacza, że znacząca poprawa rynkowej pozycji koncernu wiąże się m.in. ze zmienionym sposobem dystrybucji. Chodzi o to, że firma do początku lipca br. uruchomiła w Chinach ponad 120 fizycznych salonów sprzedaży uzupełniając coraz bardziej ofertę nastawioną do tej pory głównie na internet.
Według zapowiedzi w 2018 r. Xiaomi chce osiągnąć sprzedaż smartfonów na poziomie przekraczającym 100 mln rocznie. Najnowszy flagowy model producenta to zaprezentowany w kwietniu br. Xiaomi Mi 6.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najszybsze-smartfony-na-swiecie-htc-u11-i-iphone-7-plus ##











