XXXVIII edycja raportu CSR

W XXXVIII. edycji Raportu CSR redakcja portalu RaportCsr.pl postanowiła wyróżnić Grupę Maspex, właściciela marki Tymbark, oraz Polski Koncern Naftowy Orlen.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, którego sponsorem jest właśnie Maspex, to jedno z najstarszych i największych wydarzeń sportowych w Europie. Wspieranie aktywności ruchowej wśród najmłodszych zostało docenione i  wyróżnione przez redakcję Raportu. Turniej istnieje od 18 lat, a od 12 może liczyć na stałe wsparcie finansowe Grupy Maspex. Do tej pory zostało zgłoszonych blisko 2 miliony dziewcząt i chłopców z całego kraju!

- Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” to jeden z kilku ogólnopolskich programów CSR adresowanych do szkół i przedszkoli, w które firma Maspex jest zaangażowana. Łącznie we wszystkich wspieranych przez naszą firmę inicjatywach wzięło już udział blisko 7 milionów dzieci – mówi Dorota Liszka, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej w Grupie Maspex.

Drugim laureatem Raportu CSR został PKN Orlen. Koncern został wyróżniony za działania prowadzone z myślą o lokalnej społeczności miasta Płock, m.in. inwestycje w miejską infrastrukturę, organizację wydarzeń sportowych i kulturalnych a także wspieranie jednostek takich jak szpitale, policja czy straż pożarna.

- PKN Orlen to firma globalna, operująca na 4. kontynentach. Równolegle to sąsiad dla lokalnych społeczności, często przeważający pracodawca w regionie. Aby działać skutecznie musimy umiejętnie zdefiniować potrzeby nasze, a także otoczenia, zarówno tego dalekiego, jak i bliskiego – mówi Wioletta Kulpa, kierownik działu sponsoringu społecznego i CSR w PKN Orlen.

W tej edycji Raportu nie zabrakło materiałów o sportowym charakterze. Pisząc o turnieju Tymbarka nie sposób nie wspomnień o innym ważnym wydarzeniu: „Nadziei na Mundial”, czyli Mistrzostwach Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej. To wydarzenie, już po raz kolejny, wspiera Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka. Na jednej z kolejnych stron warto też przeczytać o tym, jak z misji o nazwie „CSR” wywiązuje się stadion PGE Narodowy.

Po raz kolejny zachęcamy też do lektury tekstu naszego stałego felietonisty - Bolesława Glazura, który pod kontrowersyjnym tytułem: „CSR powinien zejść na psy”, porusza ważny temat dotyczący losu tych najsłabszych, zwierząt.

W poprzednich edycjach Raportu CSR wyróżnieni zostali m.in. Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, PKP Cargo, Grupa Lux Med, Fundacja OnkoCafe wraz z firmą Novartis, RE project development, Fundacja PGNiG im. Ignacego Łukaszewicza, Diaverum Polska, Grupa Ferrero, KGHM Polska Miedź oraz spółka Emitel.

Raport jest przygotowywany co kwartał przez portal RaportCSR.pl i redakcję tygodnika Gazeta Finansowa. Partnerami Raportu jest Kurier365.pl i Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”. W każdej edycji wybierane są dwa projekty z zakresu CSR, które wyróżniły się pod względem oryginalności, siły oddziaływania i spójności z polityką oraz strategią firm lub instytucji, które je realizują.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji