XYZ z darmowymi subskrypcjami dla studentów

Serwis biznesowy XYZ rusza z projektem Kampus XYZ, w ramach którego otwiera dostęp do swoich treści dla studentów i kadr naukowych wszystkich uczelni w Polsce.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
XYZ z darmowymi subskrypcjami dla studentów
Rusza Kampus XYZ

Program Kampus XYZ został zaplanowany na najbliższy rok. Mogą z niego korzystać posiadacze aktualnego statusu studenta, którzy nie ukończyli 26. roku życia.

– Zależy nam, aby jak najwięcej osób miało dostęp do jakościowego medium, wolnego od dezinformacji i clickbaitów, które codziennie informuje o tym, co ważne w ekonomii i biznesie, polityce, nowych technologiach i sporcie – z Polski i ze świata. Naszą misją jest także edukacja ekonomiczna. Dlatego od nowego roku akademickiego uruchamiamy projekt subskrypcji XYZ dla studentów w innowacyjnej formule, bowiem nasz program nie wyklucza żadnego studenta ani studentki – mówi Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny i założyciel XYZ.

– Zazwyczaj tego typu inicjatywy ograniczają się do wybranej uczelni czy kierunku, które są atrakcyjne dla medium czy jego partnera, albo do uczelni, które mają najsprawniejsze biura promocji. Do Kampusu XYZ może dołączyć każdy student, niezależnie od rozmiaru uczelni, jej profilu czy lokalizacji. Dzięki temu każdy, na tych samych warunkach, może uzyskać dostęp do rzetelnych informacji. Warunkiem jest zweryfikowany status studenta, co zapewnia wdrożenie innowacyjnej technologii – mówi Joanna Urbaniak, chief strategy officer w XYZ.

Kampus XYZ jest otwarty także dla pracowników polskich uczelni.

Subskrypcje w Kampusie XYZ. Jak zyskać?

Proces aktywacji subskrypcji wspiera uniperks – platforma benefitowa dla studentów umożliwiająca potwierdzenie ich statusu.

Bezpłatna subskrypcja będzie aktywna przez rok od momentu potwierdzenia statusu studenta za pośrednictwem zweryfikowanego konta w uniperks. Potem będzie można ją odnawiać co roku – aż do zakończenia nauki, utraty statusu studenta lub do ukończenia 26. roku życia.

Program działa dzięki wsparciu mecenasów, którymi są PKO Bank Polski, T-Mobile Polska, TDJ, Orlen oraz Youth Empowered – program, którego inicjatorem jest Coca-Cola HBC.

Standardowa cena subskrypcji XYZ wynosi 49 zł za miesiąc, ale jest też opcja miesiąca próbnego za 9 zł. Do wyboru są też pakiety roczne (412 zł) lub Roczne Duo (706 zł). Kierowany przez Grzegorza Nawackiego serwis chce pozyskać ok. 30 tys. subskrybentów w pięć lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele