Yahoo, Microsoft i AOL łączą siły na rynku reklamy online

Yahoo, Microsoft i AOL będą wzajemnie sprzedawać przestrzeń reklamową na swoich stronach internetowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

O współpracy Yahoo, Microsoftu i AOL, która miałaby zagrozić dominującej pozycji Google oraz rosnącemu zagrożeniu ze strony Facebooka, nieoficjalnie mówiło się już od września (więcej na ten temat).

Teraz firmy ogłosiły zawarcie porozumienia, które ma znacząco usprawnić proces kupna i sprzedaży internetowych reklam typu display.

Umowa przewiduje, że zarządzane przez Yahoo, Microsoft i AOL sieci reklamowe zintegrują swoje technologie RTB (real-time bidding) i będą wzajemnie oferować swoim klientom przestrzeń reklamową na należących do firm witrynach.

Porozumienie wejdzie w życie na początku 2012 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu