Po 18 latach istnienia Yahoo! zaprezentowało nową wersję swojego logo. Oficjalną premierę projektu poprzedziła 30-dniowa zabawa, w ramach której na stronach internetowych należących do firmy codziennie prezentowano inną wersję znaku firmowego (przeczytaj o tym więcej).
Nowa wersja jest utrzymana w granatowym kolorze oraz uwypuklona, co jest swoistym sprzeciwieniem się obecnym trendom graficznym, w których dominuje styl płaski (flat). Opublikowane zostało również wideo, na którym zaprezentowano proces tworzenia logo.
- Pewnego weekendu tego lata, zawinęłam rękawy i zaszyłam się w okopach naszego zespołu projektującego logo, w którego skład wchodzą: Bob Stohrer, Marc DeBartolomeis, Russ Khaydarov, oraz nasz stażysta Max Ma. Spędziliśmy większość soboty i całą niedzielę, projektując nowe logo od początku do końca, a każda minuta pracy nad nim przynosiła nam masę wrażeń i zabaw - opowiada o procesie tworzenia Marissa Mayer, CEO Yahoo!.












