W tegorocznej edycji Young Creatives Cannes uczestnicy ponownie staną do rywalizacji w siedmiu kategoriach: Print, Design, Film, Digital, PR, Media oraz Clients. Prace oceniane będą przez ekspertów z branży: dyrektorów kreatywnych, strategów, reżyserów, marketerów i designerów.
Aby wziąć udział w rywalizacji, należy zgłosić 2-osobowy zespół do wybranej kategorii. Wszystkie zespoły otrzymają brief w tym samym czasie i będą miały 24 lub 48 godzin na przygotowanie swojego rozwiązania.
Konkurs skierowany jest do pracowników agencji reklamowych, PR-owych, domów mediowych oraz działów marketingu po stronie klienta, którzy urodzili się po 16 czerwca 1994 roku.
Jury Young Creatives 2025
W tym roku prace uczestników ocenią: • Media – Renata Wasiak-Sosnowska, Havas Media;
• PR – Helena Korniejew, Big Picture;

• Print/Film – Wojtek Kowalik, Brain;
• Clients – Maciej Waligóra, DDB Warszawa;
• Digital – Karolina Kałużna, Przestrzeń;
• Design – Michał Pawlik, Mamastudio;
Uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 24 kwietnia w Centrum Praga w Warszawie. Zwycięskie zespoły – 14 laureatów – otrzymają szansę reprezentowania Polski na Young Lions podczas największego festiwalu kreatywności na świecie – Cannes Lions Festival of Creativity w czerwcu.











