Z YouTube'a korzysta coraz więcej zarejestrowanych użytkowników - jeszcze w połowie 2017 roku serwis informował, że miesięcznie jakąkolwiek treść ogląda 1,5 miliarda takich widzów. Obecnie liczba ta wzrosła do 1,8 miliarda. Podkreślmy - dane te nie obejmują widzów, którzy oglądają filmy w serwisie bez logowania się.
Wojcicki w czasie prezentacji dla reklamodawców podała kilka znaczących statystyk dotyczących serwisu. I tak, livestream koncertu Beyonce podczas tegorocznego festiwalu Coachella obejrzano 41 milionów razy. Z kolei liczba wyświetleń teledysku wakacyjnego hitu "Despacito" w zeszłym miesiącu przekroczyła próg 5 miliardów wyświetleń.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/youtube-wikipedia-walki-fake-news-susan-wojcicki ##
Szefowa YouTube'a odpowiadała także na pytania dotyczące drastycznych treści, które w ostatnich miesiącach pojawiały się w serwisie, a co więcej, emitowano przy nich reklamy, co odstraszyło część reklamodawców.

- To wpływ otwartej platformy, która łączy świat w sposób wcześniej niemożliwy. Wiedzieliśmy, że z otwartością wiążą się wyzwania, ponieważ niektórzy chcieli zdobyć przewagę nad naszym serwisem - tłumaczyła Susan Wojcicki.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/susan-wojcicki-facebook-powinien-powrocic-do-publikowania-zdjec-dzieci-i-dzielenia-sie-nimi ##
Wojnicki zapowiedziała powstanie YouTube Kids, czyli wersji platformy dla najmłodszych. Obiecała również, że firma zatrudni kolejne 10 tysięcy moderatorów, którzy stale będą filtrować treści trafiające na serwis.
- Bardzo ważny jest odpowiedzialny rozwój. Nie ma podręcznika na temat działania otwartych platform o tak dużych rozmiarach – myślę, że ważne jest, byśmy dobrze zapisali się w historii - komentowała prezes serwisu.











