Już po raz czwarty statuetki YouTube Works zostaną wręczone twórcom kampanii wideo, wyróżniającym się kreatywnością i efektywnością. Nagrody za 2024 rok zostaną przyznane w siedmiu kategoriach, w tym zupełnie nowej – Tech Pioneer, która wyłoni najciekawszy projekt wykorzystujący nowe technologie, w tym AI.
Laureatem Grand Prix zostanie kampania, która nie tylko czerpie i wykorzystuje bieżące trendy, ale też wyznacza nowe ścieżki komunikacji wideo – zarówno niestandardowym pomysłem, jak i bezbłędną realizacją.
Zwycięzców YouTube Works Awards 2024 poznamy podczas gali wręczenia nagród, która odbędzie się 31 marca br.
Podczas obrad jury – złożone z 28 ekspertów i ekspertek branży marketingowej – wybrało projekty, które powalczą o nagrodę.

Oto pełna lista nominowanych:
“Unskippable” CreativeŚwiąteczna Reklama Allegro 2023 – Allegro, Ogilvy, Hand MadeInfluencerzy (Ba!)Roku – Netflix Polska, Altavia Kamikaze + K2Ważne, z kim podróżujesz – PLL LOT, GREY Group PolandStorytel “(Nie) mówmy o seksie” – Przestrzeń, PolotCoraz bliżej Santa – T-Mobile, VML, MindshareYES: “Portret kobiecy” – YES Biżuteria S.A., 180heartbeats + Jung von Matt, Mediahub, F25 Production HouseMNIAM TO W ŻABCE – Żabka Polska, Cukier works, MILCO, F25
The UnderdogHRejterzy, czyli CodeTwo po godzinach – CodeTwoElektrownia Atomowa w Minecrafcie – Defence24, Ministerstwo Klimatu i Środowiska, Lifetube#WielkiTestHAMMERA – mPTech Sp. z o.o.
Tech PioneerAI meets Addressable TV: Jak połączenie sztucznej inteligencji i YouTube CTV zrewolucjonizowało lokalną komunikację bankową w ponad 500 spersonalizowanych wariantach – Bank Spółdzielczości S.A., Wavemaker, GroupM, Grupa EskadraOclean X Ultra – O Clean, Cut The Mustard#DOGMADEMEDOIT zmieniamy zasady gry! – Vet Planet Sp. z o.o., Lolastudio, Performance Media P.S.A.

Ingenious InsightWork-Sport-Balance - Zwalniamy wszystkich – Decathlon, Przestrzeń, EssenceMediacom, GetHeroPraca z korzyścią dla wszystkich – Grupa OLX, VMLTe końce świata – ING Bank Śląski SA, GONG, Papaya New Directors, MediahubMiasto ING w Roblox. Sezon 3. “Nie daj się wkręcić w sieci” – ING Bank Śląski SA, GONG, Game Changer, MediahubCo znaczy WW? #2 – Lotte Wedel, Digital Kingdom, LiquidThreadMilka “Zasąsiadujmy się” – Mondelez Polska, Ogilvy, Spark FoundryPoczuj naprawdę - sierpień 2024 – Otodom, Leo Burnett, SalesTube
Full Funnel Marketing on YouTubeGala Bestsellery Empiku 2023 – EmpikHealth Labs Care “Moje ciało moje kosmetyki” – Health Labs CareOd WOW do Zakupu! Jak kampania myjek ciśnieniowych Kärcher na YouTube podbiła EURO, zwiększyła ruch i sprzedaż – Kärcher Sp. z o.o., Performics, StarcomMmm… Maczfit – Maczfit, PromoTraffic, REC.lamaPełnia lata i harmonii z suplementami diety NOYO® – Noyo Pharm Sp. z o.o.

Force for GoodPokolenie smutku i fonoholizmu, czyli jak smartfony niszczą życie dorosłych i dzieci – CodeTwo#Tak dla Roweroterapii – Decathlon, Przestrzeń, GetHero, ShootmeZawód? Po 50-tce to już tylko uczucie – Grupa OLX, Przestrzeń, MindshareOptima Kids: Building Brand Awareness and Educational Mission – Centr Osvity Optima (Education Center), UkraineTAK dla niezależnego życia – Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną (PSONI), Agencja Nie Do Ogarnięcia, Grandes Ideas, Papaya FilmsCo za różnica? Ty – Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, LUCKYYOU
Action DriverMistrzowski rzut, czyli nowa marka SHAQ w CCC – CCCEfekt Domino’s Q4 2023 – DP Polska S.A., Performance Group, PunchlineZnajdź dom, który Ci odpowiada - Kwiecień 2024 – Otodom, Leo Burnett, SalesTubeClotidal: Weź raz i zapomnij o problemie! – USP Zdrowie, Wavemaker











