Youtuberzy z LifeTube będą promować swoją twórczość na ulicach i dworcach

Obsługująca marketingowo youtuberów sieć LifeTube nawiązała współpracę z siecią ekranów outdoorowych Screen Network, na których dodatkowo będą emitowane spoty z kampanii realizowanych przez LifeTube. Pierwsza akcja ma charakter wizerunkowy, jest związana z 10-leciem YouTube’a.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Youtuberzy z LifeTube będą promować swoją twórczość na ulicach i dworcach

W ramach współpracy wybrane fragmenty klipów twórców współpracujących z LifeTube i spoty przygotowane przez firmę dla klientów będą emitowane również na 192 ekranach z sieci Screen Network, zlokalizowanych m.in. na dworcach PKP, stacjach benzynowych Lukoil i w przestrzeni miejskiej. Współpracę zaplanowano bezterminowo.

- Wykorzystanie digital OOH w komunikacji pozwala dodatkowo zwiększyć zasięg, dotrzeć do innych grup odbiorców i łatwo połączyć internetowy świat YouTube’a z offlinem - uzasadnia Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube’a.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polscy-youtuberzy-rosna-w-sile-na-czele-sa-wardega-przed-abstrachuje-tv-raport-z-yt-facebooka-twittera-i-instagrama ##

Pierwsza kampania to autopromocja LifeTube’a i autorów 13 najpopularniejszych kanałów współpracujących z tą siecią. Są to: Łukasz Jakóbiak, AbstrachujeTV, AdBuster, Cyber Marian, Karol Paciorek, LoveAndGreatShoes, Martin Stankiewicz, Radosław Kotarski (Polimaty), Red Lipstick Monster, Szparagi, Tube Raiders, Włodek Markowicz i Maciej Dąbrowski (zDupy). W klipach, w związku z przypadającym w br. 10-leciem działania YouTube’a, prezentowane są ciekawostki dotyczące tego portalu i internetowego wideo, a także kanałów z sieci LifeTube.

- Chcemy dotrzeć do osób, które nie zetknęły się jeszcze z kanałami twórców w naszej sieci - pokazać im, że kanały LifeTube to nie tylko rozrywka, ale też wysokiej jakości produkcje wideo o bardzo różnej i interesującej tematyce. Staraliśmy się wybrać różnych twórców, aby zaprezentować jak największy przekrój przez wszystkie kategorie i tematy wideo dostępne w kanałach naszej sieci - opisuje Barbara Sołtysińska. - Podobną kampanię Google dla swoich twórców zrealizował w Berlinie, Londynie i Nowym Yorku - zaznacza.

Kampania startuje 22 czerwca i potrwa miesiąc.

LifeTube współpracuje z ponad 200 kanałami youtube’owymi mającymi w sumie ponad 16 mln subskrybentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online