Yves Saint Laurent rusza z kampanią "Abuse is not love" (wideo)

Firma Yves Saint Laurent Beauty rozpoczyna kampanię pod hasłem "Abuse is not love", w której zwraca uwagę na przemoc wobec kobiet.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Yves Saint Laurent rusza z kampanią "Abuse is not love" (wideo)

Według Organizacji Narodów Zjednoczonych co trzy dni w Stanach Zjednoczonych partner zabija kobietę. Ta niepokojąca statystyka jest częścią globalnego kryzysu przemocy intymnej partnerów (IPV), której 30 proc. kobiet doświadcza w ciągu swojego życia.

W Wielkiej Brytanii YSL współpracuje z Women's Aid: federacją 250 organizacji, które świadczą pomoc kobietom ofiarom przemocy domowej. W Stanach Zjednoczonych YSL Beauty łączy siły z It's on Us: stowarzyszeniem, które aktywnie walczy z napaściami seksualnymi na kampusach i promuje koncepcję zgody. We Francji marka nawiązała współpracę z En avant toute (s), grupą promującą równość kobiet i mężczyzn oraz walczącą z przemocą związaną z płcią i przemocą skierowaną przeciwko LGBTQIA +. W kolejnych latach program zostanie rozszerzony na kilka innych krajów na całym świecie.

Program, którego uczestnikiem jest YSL ma trzy filary: wsparcie finansowe, umożliwiające partnerom organizacji pozarządowych informowanie, zapobieganie i podnoszenie świadomości społecznej oraz wspieranie ich działań; szkolenie wewnętrznych zespołów marki oraz doradców ds. sprzedaży w sklepach, którzy są na pierwszej linii frontu, aby zrozumieć naturę przemocy w parach;rozwój przywództwa poprzez wkład w badania nad młodymi ludźmi i zapobieganie IPV.

Marka podejmuje działania, aby pomóc rozwiązać ten problem, otwierając swoje platformy komunikacyjne dla organizacji pozarządowych, oferując konferencje, kampanie uświadamiające w swoich sieciach społecznościowych i wywiady. Do 2030 roku Yves Saint Laurent Beauty zamierza zintensyfikować swoje działania i edukować 2 miliony ludzi na całym świecie na temat IPV.

W listopadzie tego roku Yves Saint Laurent Beauty i agencja BETC Etoile Rouge rozpoczynają pierwszą kampanię informacyjną programu. Podkreśla ona potencjalne niebezpieczeństwa i dziewięć kluczowych znaków ostrzegawczych o nadużyciach w związku, aby zapobiegać i pomagać ludziom w podejmowaniu działań w obliczu takiego zachowania. BETC Etoile Rouge stworzyła kampanię, zilustrowaną jako oda do prawdziwej miłości.

W spocie pokazano jak serce  -  uniwersalny symbol miłości i zdrowego związku, ale także symbol silnie kojarzony z marką i jej bliski -  jest systematycznie niszczony przez dziewięć kluczowych oznak nadużycia relacji.

- Jest ważniejsze niż kiedykolwiek, aby marki i ich agencje wykorzystywały swoją moc do wspierania tak ważnych celów jak ta. Jesteśmy bardzo dumni, mogąc wspierać Yves Saint Laurent Beauty w tej walce, która jest szczególnie bliska naszym sercom-  mówi Brune Buonomano, prezes BETC Etoile Rouge.

Kampania jest prowadzona w internecie oraz w mediach społecznościowych. Powstała również strona internetowa oferująca dodatkowe informacje na temat oznak nadużycia relacji: www.thesignsofabuse.com.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów