1. Mobliking, czyli zawody nie dlakobiet
2. Telekomunikacja Polska, czyli damskierozrywki
3. Simplus, czyli kobiece warunki
4. Era, czyli rozmowa ważniejsza niżkobieta
5. Axe, czyli osaczony Wojewódzki
źródło: youtube.com

Krótkie i konkretne informacje albo luźne skojarzenia. Angażowanienajwiększych gwiazd albo występy anonimowych statystów. Nowoczesneanimacje komputerowe albo stylizacja na film amatorski. Twórcyreklam telewizyjnych chcą trafić do odbiorców ze swoim przekazem naprzeróżne sposoby. Poniżej przedstawiamy najciekawsze spoty - w tymtygodniu mniej lub bardziej kontrowersyjne reklamy, które odnosząsię do relacji damsko-męskich.


Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
